וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: קווין רובין מארגן מסיבת פורים לילדה שנפצעה קשה בתאונה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 12:35

אחרי שפורסם כי מעיין שחר, ילדה מתוקה בת 10 שנפצעה קשה בתאונת דרכים ונותרה סיעודית, לא הוזמנה למסיבת פורים של בני כיתתה בעקבות התנגדות ההורים, כוכב הרשת החליט להרים יוזמה ולארגן לה מסיבת פורים משלה. וואלה! סלבס מחזקת

בתחילת השבוע פורסם בכלי התקשורת השונים סיפורה של מעיין שחר בת ה-10, שנפצעה באורח קשה בתאונת דרכים, בה היה מעורב האוטובוס שבו נסעה ביחד עם בני כיתתה בדרך לטיול של בית הספר. מאז התאונה, שהתרחשה לפני כשנה, היא נותרה נכה וסיעודית, וכעת ההורים של הילדים מכיתתה דורשים שהיא לא תגיע למסיבת הפורים שמארגן בית הספר.

הורי הילדים טוענים כי הגעת מעיין למסיבה "עלולה לעורר טראומה אצל הילדים שהיו מעורבים בתאונה", ולמרבה הזעם משרד החינוך מגבה אותם ודחה את בקשת אמה של מעיין לתת לה להגיע למסיבה. כוכב הרשת קווין רובין נחשף גם הוא לסיפור, והחליט לעשות מעשה ולהרים לכבודה מסיבה.

כוכב הרשת הגיע לבקר את מעיין ולאחר מכן העלה פוסט מרגש עם תמונה של שניהם: "אתמול נחשפתי לפוסט שבו כתוב שמעיין לא מוזמנת למסיבת פורים בבית ספר בגלל איך שהיא נראת אחרי התאונה שהיא עברה. היה לי ישר ברור שאגיע למעיין! מעיין המהממת עברה תאונת דרכים ונפצעה קשה בתאונה שבה היה מעורב אוטובוס שהסיע אותה ואת חבריה לכיתה".

רובין המשיך וסיפר על היוזמה, אליה הצטרף גם יוצא האח הגדול גיא איתן: "אני וגיא איתן מרימים במיוחד עבור מעיין מסיבת פורים! חשוב לי גם להגיד שאמא של מעיין אישה כל כך חזקה ואלופה! זה הזמן שלנו להיות מאוחדים יותר מתמיד! הורים יקרים אל תחנכו את ילדיכם לפילוג, חנכו אותם לטוב, ליחד, לחברות, אהבה ולקבל את כולם שווה בשווה! אוהב אתכם", וקרא למפורסמים נוספים להצטרף ליוזמה: "חברי המפורסמים שרוצים להגיע תגיבו בפוסט ונטפל בזה. ספקים שרוצים לעזור אשמח גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully