וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוצרת כל זיכרון": קריס ג'נר ספדה לאחותה הקטנה שהלכה לעולמה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 20:59

מערכת היחסים של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קריס ג'נר עם אחותה הקטנה, קארן יוטון, הייתה מלאה בעליות ומורדות לאורך השנים. אחרי שיוטון הלכה לעולמה, ג'נר ספדה אותה: "הלב שלי כואב". וואלה! סלבס מזילה דמעה

לפני מספר שנים, אחותה של כוכבת הריאליטי, המאמג'ר ואשת העסקים קריס ג'נר, קארן יוטון המנוחה, העלתה לחשבון הפייסבוק שלה סטטוס כועס במיוחד נגד אחותה הגדולה: "תתפלו בשביל קריס ג'נר היא צריכה את זה... משוגעת".

הסטטוס הזה גרם ל- RadarOnline לפנות אל האחות הכעוסה שהשיבה: "היא מטורפת, היא לא צריכה תפילות היא צריכה וודקה", צחקה והמשיכה: "אם אתם חושבים שאחותי תחזור אליי שאני מתקשרת תחשבו שוב, כי היא לא", טענה יוטון הפגועה.

מתברר שאמש, האחות הקטנה של ג'נר הלכה לעולמה וכוכבת הריאליטי בישרה על כך בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו ספדה לה: "בלב הכי כבד ובעצב הכי עמוק, אני נאלצת לשתף שאחותי קארן נפטרה אתמול במפתיע. הלב שלי כואב על אמא שלי, MJ, ועל ועל אחייניתי נטלי ואני מתפללת שאלוהים ינחה את כולנו בתקופה הקשה הזו".

"קארן הייתה יפה מבפנים ומבחוץ. היא הייתה הכי מתוקה, הכי חביבה, הכי רגישה ופגיעה וכל כך מצחיקה. היא תמיד הרגישה אסירת תודה והכרת תודה על חייה והעריכה את משפחתה וחבריה ובעיקר את בתה היפה".

קריס ג'נר ואחותה קארן יוטון המנוחה. אינסטגרם, צילום מסך
קריס ג'נר ואחותה קארן יוטון המנוחה/צילום מסך, אינסטגרם

"היא תופסת חלק כל כך עצום בלב שלי ואני מוקירה כל זיכרון שיש לנו ביחד. פטירתה של קארן היא תזכורת לכך שהחיים כה קצרים ויקרים והמחר לעולם לא מובטח. עלינו לומר לאלה שאנו מוקירים כמה אנו אוהבים אותם. אני אוהבת אותך אחותי היפה", חתמה בעצב.

וואלה! סלבס ניסתה לחבק את אחותה ללא הצלחה כי היא מסריחה מעמבה ואנשים לא רוצים להתקרב.

  • עוד באותו נושא:
  • קריס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully