וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיטורי אילון לוי: ליאור סושרד עולה למתקפה נגד הממשלה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:59

ההודעה המפתיעה על השעייתו של המסביר הלאומי שלנו, אילון לוי, שרבים טענו שעונה על השאלות של העולם טוב יותר משרי הממשלה, הכעיסה המון אזרחים וגם את אמן החושים ליאור סושרד שלא עבר על זה בשתיקה. וואלה! סלבס סיכה על דש

ליאור סושרד אילון לוי. ניר פקין/ אתר רשמי עדי אורני, עיבוד תמונה
ליאור סושרד אילון לוי/עיבוד תמונה, ניר פקין/ אתר רשמי עדי אורני

שבועות ארוכים לפני שהממשלה התחילה לפעול, אחרי השבת השחורה, היו אלה האזרחים שלקחו פיקוד וידעו לדאוג אחד לשני עם המון ערבות הדדית ובכל תחום שאפשר לחשוב עליו. אחד מהאנשים האלה היה אילון לוי, שעלה להתראיין ומילא את החסר בשיחות מול העולם בעזרת יכולות הדיבייט והידע העמוק שלו.

למרות המסירות, בחודשיים האחרונים עלו קריאות מצד הממשלה להביא לפיטוריו בעקבות מעורבות במחאות נגד המהפכה המשפטית, מה שגרם לביקורת רבה מצד הציבור והוא נשאר בתפקידו. עם כל הלחץ על כתפיו, אולי היה צריך דובר מערך ההסברה לשמור על אצבעותיו לפני שגרם בטעות למשבר דיפלומטי מול שר החוץ של בריטניה, דיוויד קמרון, בעזרת ציוץ.

הכל התחיל כשקמרון צייץ: "אנחנו ממשיכים להפציר בישראל לאפשר למשאיות נוספות להיכנס לעזה כדרך המהירה ביותר לקבל סיוע למי שזקוק לכך".

בתגובה, לוי השיב בעקיצה: "אין בעיית קיבולת למשאיות הסיוע במעברים הישראליים. תשלחו משאיות, הן ייכנסו". תגובתו הביאה את שגרירות בריטני בישראל ואת משרד החוץ של בריטניה להגיש לממשלת ישראל בקשה כתובה להבהרת הציוץ שהעלה ראש מערך ההסברה והובילה להשעייה המדוברת.

הסטורי של ליאור סושרד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ליאור סושרד/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי שהעלה אמן החושים ליאור סושרד, הוא תקף את ההחלטה השנויה במחלוקת: "ממשלה שלא מתפקדת, אבל מי שכן מתפקד מדהים מושעה. היחידי שעושה פה עבודת הסברה קודש לישראל נגד כל שונאינו- ואותו אנחנו משעים?", התרעם והמשיך: "אין גבול לשחיתות, אילון אתה נכס. הפסדנו! הפסדנו!", חתם אמן החושים בזעם.

וואלה! סלבס בקושי מצליחה להסביר את עצמה מבלי לפרוץ בבכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully