וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחופשה חלומית לניתוח חירום: מה קרה לאושיית הרשת לי מנחם?

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:57

אם אתם חיים אינסטגרם, כנראה שיצא לכם לראות בשבועיים האחרונים תמונות של אושיות הרשת דנית גרינברג, דניאת עמית, לי מנחם ויובל כספית מבלות בתאילנד, אבל לסיום כזה מפחיד של החופשה הן לא ציפו. וואלה! סלבס רפואה שלמה

לי (ליקוש) מנחם. אינסטגרם, צילום מסך
לי (ליקוש) מנחם/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשבועיים החברות הטובות ואושיות הרשת לי (ליקוש) מנחם, דנית גרינברג, דניאל עמית ויובל כספית לחופשה חלומית ומנקרת עיניים בתאילנד. החבורה דאגה כמובן לתעד כל רגע בטיול הפוטוגני, כולל את הטיסה חזרה, שהסתיימה באופן מפחיד ומלחיץ שהן בוודאי לא ציפו.

מנחם העלתה לפנות בוקר תמונה לסטורי בעמוד האינסטגרם שלה של אינפוזיה מבית החולים תל השומר וכתבה: "בוקר טוב לנחיתה קשה בארץ", ולאחר מכן העלתה תיעוד של מהלך הטיסה, שהתחילה באנרגיות טובות של החבורה עד הרגע בו החלה להרגיש ברע.

"בחודש האחרון אני לא מרגישה בשיאי. אבל אני בן אדם כזה שאין לי כוח לרופאים ולבדיקות ואמרתי לעצמי זה סתם זה יעבור. יום לפני תאילנד הרגשתי נורא. אבל אם יש טיפשות בעולם ככה היא נראית. חוסר אחריות", הודתה ליקוש והמשיכה: "בתאילנד לא הרגשתי להיט. הקאתי פעמיים והייתי חלשה אבל היה כל כך כיף ושוב חוסר האחריות- קצת אלכוהול ואני פיקס".

רגע לפני סוף החופשה, אושיית הרשת החלה כבר להרגיש ברע: "ביומיים האחרונים בתאילנד כבר הייתי גמורה. לא הלכתי עם הבנות ונשארתי בחדר". ומשם המצב שלה רק הדרדר במהלך הטיסה חזרה ארצה: "אני לא מצליחה לישון בטיסות ובזאת איכשהו אני ישנה 9 שעות רצוף בלי לקום. הגוף שלי גמור. חצי שעה לפני הנחיתה אני קמה מכאב בכל הגוף שלא הרגשתי בחיים שלי. אני בטוחה שאני מתה במקום".

לי מנחם מספרת על הסיוט במהלך הטיסה. אינסטגרם, צילום מסך
מפחיד מאוד!/צילום מסך, אינסטגרם
לי מנחם מספרת על מקרה החירום שקרה לה בטיסה חזרה מתאילנד. אינסטגרם, צילום מסך
רפואה שלמה!/צילום מסך, אינסטגרם
לי מנחם על האשפוז בביה"ח אחרי החופשה. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם על האשפוז בביה"ח אחרי החופשה/צילום מסך, אינסטגרם
לי מנחם מספרת על הניתוח שעברה. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם מספרת על הניתוח שעברה/צילום מסך, אינסטגרם

ליקוש המשיכה וסיפרה כי התעלפה במטוס ורק לאחר שהתעוררה הצליחה לקרוא לעזרה: "מכאן התחיל סיוט. אני לא מצליחה לנשום. מגיע חופש של המטוס, כולי זיעה קרה". כשהמטוס נחת בארץ צוות חירום הובל למטוס ומנחם פונתה ישירות לבית החולים, שם התגלה כי יש לה דם בחלל הבטן במצב מסכן חיים.

היא הובהלה לחדר הניתוח שם נאלצה לעבור כריתת חצוצרה: "לפרטים למה זה קרה ואיך לא אכנס. רק אגיד שאני עצובה ואשתף כי בטוח יש פה בנות שגם מתמודדות עם זה. בניתוח נאלצו לכרות לי חצוצרה אחת. זאת לא הייתה שאלה של כן או לא, הם אמרו לי שאני בסכנת חיים וזהו". מנחם המשיכה ותיארה את התחושות הקשות: "בתור אישה זה כואב לי בלב וקשה כי המחשבות ישר הולכות על מה יהיה הריון ילדים...".

כעת לא נשקפת סכנה לחייה והיא עדיין מאושפזת, ואם הכל יעבור בשלום, בקרוב מאד היא תשתחרר מבית החולים להמשך החלמה בביתה. וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות ורפואה שלמה ומהירה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully