וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרטונים שלא מחמיאים לי": בן זיני מגיב על ההופעה המביכה

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:15

אחרי שברשת צחקו על בן זיני בעקבות סרטונים שלו מהופעה שלא החמיאו לו במיוחד ונהיו ויראליים במהרה, כעת הכוכב מגיב ולא מסתיר את העובדה שהוא נעלב: "ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם כי זו עוד 'בדיחה' עבורם". וואלה! סלבס קקופוניה

בן זיני מופיע בבסיס צה"ל/טיקטוק barlevy01

כוכב הרשת בן זיני הגיע אתמול (שני) לבסיס צה"ל להופיע בפני חיילים, אבל כנראה שהוא לא ציפה לתגובות שיבואו בעקבות ההופעה. בסרטונים שהחלו לרוץ ברשת ונהיו ויראליים במהרה, נשמעו בעיקר הזיופים של הזמר שלא בדיוק הצליח לשמור על הסולם הנכון במהלך ההופעה. הגולשים מיהרו לנצל את ההזדמנות לצחוק על הכוכב, שקצת פחות אהב את העובדה שהוא הפך לבדיחה והחליט להגיב להם בחזרה.

בסטורי וטיקטוק שהעלה היום זיני הוא כתב: "משרד הבוקינג שלי פנה אליי להופיע בהתנדבות מול חיילים וכמובן שנעניתי בחיוב ולא חשבתי פעמיים. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים ואני רק רציתי להגיע ולשמח אותם. רצים עכשיו ברשת סרטונים שלא מחמיאים לי בלשון המעטה וכן ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם כי זו עוד "בדיחה" עבורם".

בן זיני מגיב לסרטונים שלו מההופעה. אינסטגרם, צילום מסך
אשמת הסאונדמן?/צילום מסך, אינסטגרם

"מה אני יכול לומר? שכן רואים בסרטונים שסימנתי לסאונד מן שהאינרים (אוזניות) לא עבדו ואני גם יכול להגיד שזה נשמע לא טוב. אני לא מתנער מזה. אז בנימה אישית, יש לי הומור עצמי אבל הפעם, רק הפעם תדעו שזו הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים, להרים את המורל ולהיות שם בשביל אלו שנתנו הכל מאז השבעה באוקטובר והייתי שמח אם רק היום תשאירו את הציניות בצד ותוכלו לראות אצלי ברשתות החברתיות את הרגעים הטובים והיפים מאתמול".

וואלה! סלבס דואגת לעדכן בכל פעם שהיא נופלת שזו בכלל לא אשמתה, זו הרצפה שעקומה.

  • עוד באותו נושא:
  • בן זיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully