וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכתבים את הנראטיב? האתר הרשמי של הארמון הסיר את הארי ומייגן

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 13:03

משום מה ההשלכות להחלטתם של הנסיך הארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, לעזוב את בית המלוכה, ממשיכות להגיע. הפעם מדובר באתר הרשמי של הארמון, שהסיר את הפרופילים שלהם, שינה אותם לחלוטין והחזיר. וואלה! סלבס ההיסטוריה של המנצחים

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל/GettyImages

אם יצא לכם להיכנס אי פעם לאתר הרשמי של ארמון בקינגהאם, עד לא מזמן הייתם יכולים לגלול בקורות חייהם הארוכים גם של הנסיך הארי וגם של אשתו, השחקנית מייגן מרקל. אך אם תיכנסו היום, תגלו שהתענוג נגזלם מכם.

אז למה נעלמו הפרופילים שלהם?

בתקופה האחרונה האתר עובר שדרוג וכתיבה מחדש של פרטים רבים על כל אחד מבני המשפחה הענפה- כך גם החלק של הארי ומייגן, שבעבר היה מופרד וארוך, אך כיום הוא משותף וצומצם לפסקה קצרה בהשוואה למה שהיה, עם 500 מילים בלבד.

אם תהייתם, כשהיה להם עוד פרופלים אישיים, אורך הטקסט מחייו של הנסיך היה לא פחות מ-2,700 מילים שנגעו כמעט בכל חלק שעבר בחייו, אם זה החינוך והמוסדות בהם למד, השירות הצבאי שלו, העבודה לצד המלכה אליזבת' השנייה לפני שהלכה לעולמה, גיוס צדקה ועוד. בנוסף, הפרופיל שלו ציין גם את העובדה שהוא החמישי בתור לרשת את הכתר ואחרי העדכון, השורה הזאת הוסרה.

האתר הרשמי של הארמון אחרי השינוי. https://www.royal.uk/sussex, צילום מסך
שולבו לעמוד אחד/צילום מסך, https://www.royal.uk/sussex

הפרופיל של מרקל לעומת זאת היה קצת יותר קצר וכלל 'רק' 1,300 מילים וכלל את המוסדות בהם למדה, את עבודות הפילתרופיה שלה והידר את הקריירה המצליחה שלה בתור שחקנית. מי שלא הוזכרו בגרסה הקודמת וגם לא בנוכחית הם המשפחה של מייגן.

למרות ההשפלה, הזוג המורד יכולים להתנחם בתחזיות המפרגנות לקראת השקתו של המותג החדש והמסתורי שלה, שקיבל את השם "American Riviera Orchard", מה שזה לא אומר. עם כתיבת שורות אלה, עמוד האינסטגרם שפתחה לכבודו עומד על יותר מ- 500 אלף עוקבים.

על פי הדיווחים, מרקל תשווק בעמוד האינסטגרם מותג לייף סטייל עם התמקדות בעולם הבישול, לקראת תוכנית הבישול החדשה שלה שתהיה זמינה בענקית הסטרימינג, נטפליקס.

מומחית יחסי הציבור הבריטית, מאיה ריאז, שיתפה את הפרשנות שלה עם הצהובון "Mirror": "עם העניין הגדול שנוצר סביב הבלוג שלה, אני מאמינה שלא תהיה לה בעיה לעבוד עם מותגים בפרסום או שיתופי פעולה. אם היא תבחר לעשות את זה היא תרוויח מיליונים תוך חודשים ספורים", זה אומר שבקרוב נקבל קוד קופון "מייגן15"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מייגן מרקל. Gettyimages, GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages, Gettyimages

"המיליונים יהיו רק ממכירות בתוך ארצות הברית, כי מייגן מאוד פופולרית אצל הקהל האמריקאי", הודתה המומחית והמשיכה: "מותגים ישמחו לשתף איתה פעולה וגם לפרסם באתר שלה, בעיקר עם כמות הצפיות שכנראה יהיו בו", חתמה.

וואלה! סלבס ניסתה להשיג קוד קופון משלה לסמבוסק פיצה עם תוספת ביצה, אבל זה התברר ככישלון חרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully