וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שר חורבן האוצר": אורי פפר ודורין אטיאס תוקפים את הממשלה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 10:13

מרגיש כאילו האחדות של תחילת המלחמה נעלמת כמעט לגמרי ושיח אחר משתלט על סדר היום הפוליטי. קשה שלא לכעוס כשרואים את התעלמות הפוליטיקאים מצורך האזרחים, מה שגרם לדורין אטיאס וגם לאורי פפר לבקר את נבחרי הציבור. וואלה! סלבס דגל ישראל

דורין אטיאס בצלאל סמוטריץ' אורי פפר. לע"מ/ אינסטגרם, עיבוד תמונה
דורין אטיאס בצלאל סמוטריץ' אורי פפר/עיבוד תמונה, לע"מ/ אינסטגרם

לא ברור עדיין אם אפשר להגיד את זה בקול רם אבל אחרי כמעט חצי שנה של לחימה קשה מול שלל ארגוני טרור שפשוט מסרבים לנוח, מרגיש כאילו הגענו לנקודה בה היינו בימים שלפני השבת השחורה, כאילו לא למדנו שום דבר.

אם זה לא מספיק, הפוליטיקאים מסרבים להיות המבוגר האחראי בסיטואציה וממשיכים לשפוך שמן למדורה שנדלקת פעם בשבוע לפחות על נתיבי איילון. דוגמה שאפשר לקחת הוא הציוץ של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אדוני הרמטכ"ל, יש לך גיבוי מלא לניצחון. לא למחטף של מינויים. הדור החדש של המפקדים שלא היה שותף לקונספציה ולמחדל יוביל את השיקום והתיקון", כתב השר.

כמו גולשים רבים ברחבי הרשתות, מי שעוד זעם על האמירה המקוממת הוא השחקן אורי פפר: "לקרוא ולא להאמין!", פתח את הסטורי בו התייחס לדברים של סמוטריץ' והמשיך: "משל לא היה ועדיין אינו בממשלה שבמשמרת שלה קרה האסון הכבד במדינה".

אורי פפר נגד בצלאל סמוטריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
אורי פפר נגד בצלאל סמוטריץ'/צילום מסך, אינסטגרם

פפר המשיך והטיח: "משל לא היה אחד מהכוחות הדוחפים למהפכה המשפטית שקרעה את המדינה למרות כל האזהרות מגופי הביטחון ובזבזה לרמטכ"ל שעות מיותרות לתקן את מה שהם ניסו להרוס. משל שירת בצבר יותר מכחותמת גומי".

"שר כושל, בממשלה כושלת. שר למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה. אבדה הבושה וחוסר האחריות/ טיפשות חוגגת. יפה שהוא לפחות נותן לרמטכ"ל גיבוי לנצח זה גם משהו", חתם בנימה זועמת.

גם הסטייליסטית ומנחת הפודקאסט דורין אטיאס עלתה למתקפה מול הממשלה וביקרה את העומד בראשה: "מאה שלושים וארבעה חטופים בשבי האחמאס, מדינה שלמה בשבי ממשלה. בנימין נתניהו מכר אותנו ליהודה", כתבה בסטורי והוסיפה את ההאשטאג: "#בחירותעכשיו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דורין אטיאס נגד בצלאל סמוטריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
דורין אטיאס נגד בצלאל סמוטריץ'/צילום מסך, אינסטגרם
דורין אטיאס נגד בצלאל סמוטריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
דורין אטיאס נגד בצלאל סמוטריץ'/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, היא העלתה סטורי נוסף: "למעט הקבוצה המשיחית, הקיצונית והמסוכנת, וראש הנחש בנימין נתניהו שחייב אותה כדי להתקיים, לכולנו כדאי להתעורר מהר ולהתנגד למשטר האימים שמשחק בחיים שלנו בחופש", חתמה גם היא בנימה כועסת.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully