וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות לא תימני: איך הגיבה ליהיא גרינר אחרי שקיבלה דו"ח נוסף?

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:03

ליהיא גרינר הסתבכה לא פעם עם משטרת ישראל, במיוחד אחרי הסרטון בו הטיחה בשוטר שהביא לה קנס מילים לא נעימות. ההיסטוריה אכן חוזרת על עצמה והכוכבת מצאה נכנסה לצרה נוספת. וואלה! סלבס אזרחית מהשורה

ליהיא גרינר. אינסטגרם, צילום מסך
ליהיא גרינר/צילום מסך, אינסטגרם

קשה לשכוח את המקרה של אושיית הרשת ויוצאת הריאליטי ליהיא גרינר מול שוטר שנתן לה דו"ח לפני חמש שנים (מי ידע שהזמן עובר מהר גם כשסובלים?), אותו גם כינתה בשלל תיאורים כמו: "מניאק", "בן זונה" וכמובן, "תימני קטן כמו התחת שלי".

בסופו של דבר נאלצה הכוכבת לשלם 25 אלף שקלים לשוטר שהעליבה לאחר שתפס אותה נוהגת בכביש עם טלפון ביד. בנוסף לפיצויים היא קיבלה דו"ח תנועה בסך 1,000 שקלים, כמו גם 8 נקודות ברישיון.

לפי איך שזה נראה הכוכבת למדה מהשיעורים שנשלחו עליה והכניסו יד עמוקה לכיסה, כי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, תיעדה את הרגע בו היא קיבלה דו"ח נוסף על התעסקות בנייד בזמן נהיגה: "בוקר טוב שבוע טוב, אני פה עוצרת בצד, בכביש, ארבעה בלינקרים. רושמים לי דו"ח, אני מקבלת את זה בחיוך".

"אני הסתכלתי על המפה בטלפון, אפילו הראתי להם- זה מפה!. ואני נוסעת לאט וזה כביש בפתח תקווה, הכל לאט. ואז שוטרת דופקת לי בחלון: 'תעצרי בצד'. אני מתחננת, מתחננת ומתחננת, 'בבקשה זה שבוע חדש'", שיתפה.

ליהיא גרינר/אינסטגרם. צילום מסך

לפני שגרינר סיימה עם הסיפור שלה, השוטרת שעצרה אותה בצד התערבה והסבירה לה את המצב: "תסתכלי זה דו"ח של אלף שקלים על החזקת טלפון בזמן נהיגה. זה לתשלום עד ה-16.06.2024 ורישיון הרכב שלך פג תוקף ב- 13.11.2023".

"אז אני אומרת לך לסדר את הרישיון רכב", סיכמה אשת הביטחון בזמן שניכר שאושיית הרשת משתדלת להתאפק מלהגיב על מה שנאמר לה.

וואלה! סלבס קיבלה פעם דו"ח על זריקת זבל ברחוב, אבל זאת לא אשמתה שהיא נפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully