וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של קניה ווסט: "הוא חייב לי לפחות 20 מיליון דולר"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 11:34

הזמרת אמבר רוז, שיצאה עם הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט במשך שנתיים, טוענת שהוא חייב לה בערך 20 מיליון דולר. עכשיו, היא החליטה לפתוח הכל ולשבור שתיקה. וואלה! סלבס בובת שעווה

קניה ווסט עם אמבר רוז, בתצוגת ההוט קוטור של ז'יבנשי לקיץ 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
קניה ווסט עם אמבר רוז, בתצוגת ההוט קוטור של ז'יבנשי לקיץ 2010/GettyImages, Pascal Le Segretain

תאמינו או לא אבל לפני כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט, הספיק לצאת גם עם הזמרת אמבר רוז במשך שנתיים, עד שהם נפרדו בשנת 2010. אחרי הפרידה השניים התחילו סכסוך פומבי שנמשך יותר מידי זמן.

השנים עברו ונשמע שרוז כבר בשלה לדבר על מה שקרה ביניהם ועל ההשפעה שהייתה לה על הקריירה של הראפר, בעיקר סביב השיר "Monster", בו מככבת גם הראפרית ניקי מינאז' עם אחד מקטעי הראפ הכי אייקוניים ומוכרים שלה.

"אני לא חושבת שקיבלתי על זה קרדיט", שיתפה ב- "The Jason Lee Show" והוסיפה שהיא לא רצתה לקחת את תשומת הלב מהרגע הגדול של מינאז'."אני חיברתי ביניהם, אמרתי ש'Monster' יכול להיות שיר מעולה ושהיא יכולה להיות בו, אבל היא עשתה את זה לבד כי השיר הזה היה מטורף, הוא לא היה משתמש בו בחיים", עקצה רוז את ווסט.

אם זה לא מספיק גרוע, בקליפ של הראפר לשיר: "Famous" הוצגה גם בובת שעווה עירומה בדמותה של רוז.

"הייתי אמורה לקבל 20 מיליון דולר רק על האלבום "My Beautiful Dark Twisted Fantasy", אבל לא קיבלתי כלום. הייתי צריכה לקבל כסף על בובת השעווה שהוא השתמש בה בלי שנתתי את הסכמתי. היא הייתה עירומה לגמרי! אבל לא קיבלתי כלום".

"לא קיבלתי כסף משום דבר. היו צריכים לפחות לפצות אותי על זה שהוא השתמש בנחמדות שלי, על כל כך הרבה שירים ועל בובת השעווה. אף אחד לא התקשר אליי ושאל, 'היי את בסדר עם זה?'. והם היו צריכים להתקשר, זה מעוות ברמות", חתמה עם ההאשמות הקשות.

וואלה! סלבס עד היום מאשימה את ההורים שלה בכל הטעויות שהיא עושה בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully