וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לגברים יש תבנית בראש": אנה ארונוב נכנסת בטוקבקיסטים

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 13:42

שופטת הריאליטי והרקדנית אנה ארונוב שיתפה סרטון שלה ומתוך כל התגובות המפרגנות קלטה גם כמה נוספת, אותן כינתה: "מקטינות" שהמכנה המשותף בין כולן היה שהן נשלחו על ידי גברים. וואלה! סלבס מטריארכיה

אנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
אנה ארונוב/צילום מסך, אינסטגרם

סלבס רבים נאלצים להתמודד עם תגובות לא נעימות, בלשון המעטה, על בסיס כמעט יומי ועל כמעט כל פעולה שהם בוחרים לעשות או לא לעשות. אפילו אם הם מציפים את הנושא, זה בדרך כלל מביא לביקורת וטוקבקים כמו: "בחרת להיות בעין הציבור אז תתמודד".

הרקדנית אנה ארונוב העלתה סרטון לחשבון האינטסגרם שלה ובו היא רוקדת קטע, בצורה מרשימה כרגיל. במבט על הדברים שנכתבו על הפרסום, ארונוב שמה לב למכנה משותף של חלקן: "תקשיבו רגע, אני עליתי פה על משהו", פתחה את הסטורי שהעלתה בנושא.

"נכון הפוסט האחרון של הריקוד יש 500 ו.. תגובות וכולן מפרגנות בטירוף, תודה באמת זה היה מדהים ואז כזה יש כמה תגובות בודדות, ברמת האולי 5, פחות מפרגנות. זה בסדר, לא כולם צריכים לאהוב אותי, אני באמת מקבלת הכל ורואה את הטוב.

"אבל, עליתי על זה שהתגובות הפחות מפרגנות כגון: 'את כבר לא רלוונטית, תמצאי מה לעשות עם עצמך, זה סבבה לרקוד ככה עד גיל 30 אבל מה את בריטני ספירס?', כאילו כל מיני כאלה, מקטינות יש לציין, זה רק תגובות של גברים!", אמרה בהפתעה.

הסטורי של אנה ארונוב/אינסטגרם צילום מסך

"אתן קולטות? כאילו נשים הכי מפרגנות וגברים מנסים, לא כולם כמובן, אבל כאילו קשה להם לקבל את זה והם מנסים להכניס אותנו לאיזו מסגרת של 'עד איזה גיל מותר? מה מתקבל בסדר?'. זה שלי, זה שלנו", מחתה הכוכבת נגד הטוקבקיסטים.

"מה זאת אומרת? זה הגוף שלי, זה הרצון שלי. אני אעשה מה שאני רוצה מתי שאני רוצה, גם בגיל 60, הלוואי ואני ארקוד ככה ויהיה לי גוף כזה. הלוואי!", חתמה בנימה נחרצת.

וואלה! סלבס החליטה לדרוס את הגבר הבא שינסה לכוון אותה בחנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully