וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: דונלד טראמפ התעלם מבנה של בתו איוונקה. צפו בתיעוד

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 19:19

באמצע אירוע עם כל מעריציו ותומכיו, נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, תועד מתעלם מהנכד שלו, בנה של איוונקה טראמפ והתגובה של הילד הייתה לא פחות משוברת לב. וואלה! סלבס שושלת

דונלד טראמפ איוונקה טראמפ. רויטרס, עיבוד תמונה
דונלד טראמפ איוונקה טראמפ/עיבוד תמונה, רויטרס

תקופת בחירות יכולה להיות דבר שגוזל המון זמן, בעיקר מהמועמדים שעובדים ימים כלילות בניסיון להיות נבחרי הציבור. אם אתם חושבים שתקופת בחירות בארץ ישראל זה דבר מתיש, תחשבו מה זה עוד כמה עשרות מדינות שכאלה ובהן צריך לשכנע את כולם מי "הטובים", מי "הרעים" ולנשק הרבה תינוקות.

למרות המחוייבות שהדבר דורש, לא כל כך ברור למה נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, לא מוצא אפילו שנייה כדי ללחוץ את היד של נכדו, ג'וזף, בנה של איוונקה טראפ וג'ראד קושנר ומתעלם ממנו לגמרי.

אחרי הייבוש שאפשר בבירור לראות בסרטון, בו הנשיא לשעבר מפספס לחלוטין את הילד הקטן וממשיך ללחוץ ידיים לאנשים בחליפות, אפשר גם לראות את ג'וזף הצעיר מאוכזב ואפילו עצוב מהעובדה שסבא שלו לא שם לב אליו בכלל. מי שהייתה צריכה לאסוף את שברי הלב של הילדון היא איוונקה עצמה, שנראתה מנחמת את בנה אחרי המקרה.

"החלק המצער הוא שהוא יכול היה לקחת רגע לחבק אותו ולהצטלם למצלמה, וזה היה מהלך יחסי ציבור משמעותי. במקום זאת, המעשים שלו הם של אדם מרוכז בעצמו ושמתמקד אך ורק באינטרסים שלו", כתב אחד הגולשים, שממש לא היה היחיד.

תגובות נוספות כמו: "אולי אם הילד היה מכסח את הדשא של טראמפ הוא היה שם לב אליו. הכל עסקאות אצלו", "טראמפ כנראה אפילו לא יודע איך קוראים לנכד שלו, הוא כנראה חושב שזה בכלל בארון", ו- "המשפחה של טראמפ חשובה לו רק כשהיא מועילה לקידום הכוח שלו. ילד מסכן", כיכבו גם כן.

וואלה! סלבס התחילה להתרגל לזה שהיא הכבשה השחורה והפסיקה להסתיר את הכישלונות שלה בארוחות משפחתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully