וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה: "רז זהבי אדם מסוכן" - צפו בתקרית האלימה בגולסטאר

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 10:29

העונה החדשה של דוקו-הריאלטי גולסטאר-יוון עוד לא עלתה לשידור, אבל כבר מעוררת סערה אחרי שאלירז שדה עלה אתמול למתקפה כנגד חברו לתכנית רז זהבי, והאשים אותו באלימות: "הכה אותי בצורה אלימה, ברוטלית ומכוונת". וואלה! סלבס כרטיס אדום

אלירז שדה: "רז זהבי אדם מסוכן" - צפו בתקרית האלימה בגולסטאר

אלירז שדה נגד רז זהבי/צילום מסך אינסטגרם

העונה החדשה של תכנית הדוקו-ריאלטי של הוט "גולסטאר" תעלה אמנם לאוויר רק מחר, אבל כבר מעוררת לא מעט עניין ברשת. לא, לא מדובר רק בהופעה של הכוכב איאן זירינג, ששיחק בסדרה "בוורלי הילס 90210" והגיע במיוחד מעבר לים כדי להשתתף בתכנית, אלא דווקא בכוכבים הישראלים של הקבוצה שנראה שהיחסים ביניהם לא רגועים בכלל.

בפוסט זועם שהעלה אתמול (שלישי) אלירז שדה לרשתות החברתיות, הוא פרסם קטע מתוך התכנית ותקף משתתף נוסף בעונה, פרשן הספורט רז זהבי וביקש מהעוקבים שלו לשתף את הפוסט: "בבקשה שתפו כדי למנוע אלימות מושתקת. רז זהבי בגמר גולסטאר יוון מכניס שער עצמי וללא קשר למשחק מכה אותי בצורה אלימה, ברוטלית ומכוונת, פוצע אותי למשך חצי שנה כשעד היום יש לי קרע ברצועת קרסול".

שדה המשיך ותקף בחריפות וקרא לערוץ הספורט, המעסיקים את זהבי, להשעות אותו מהמשך פעילות: "אדם אלים ומסוכן זה לא יכול להיות פרשן ספורט, מנחה ועוד, ערוץ הספורט שמעסיק אותו שדוגל ומקדם את" די לאלימות" בספורט לא יכול להעסיק אנשים אלימים מסוג זה, נאה דורש נאה מקיים ובטח לא בתכנית טלוויזיה שילדים ובני נוער צופים, זה לא המקרה הראשון שכך הוא נוהג אך זה מקרה קשה ביותר. הפקת גולסטאר הדיחה אותו מהמשך פעילות בגולסטאר בעונת גולסטאר אפריקה, יעשו נכון גם ערוץ הספורט. אסור לשתוק לאלימות. בטח בימים אלה".

צפו בתקרית האלימה בראש הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully