וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר ב-60 אלף ש"ח": חפציה של נטע צ'רנר נגנבו במקסיקו

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 10:13

סיפורי עקיצות במלונות בחו"ל לא חסר. כך קרה לאושיית הרשת ויוצאת הריאליטי במהלך ריטריט במקסיקו, שם נלקחו חפציה האישיים. מה נשאר? תעלומה גדולה והפסד מצער. וואלה! סלבס יצאה לחקור

נטע צ'רנר בדרך חזרה ממקסיקו אחרי הגניבה/מסך אינסטגרם netacherner

את נטע צ'רנר חלקנו הכרנו לראשונה לפני כמה שנים בתכנית הריאליטי שלצערו של ארז טל לא צלחה, "2025", כשעוד שנה שכזו נשמעה רחוק מאוד מאיתנו אבל. היי, הנה הזדקנו מהר ואנחנו דקה ממנה. היום צ'רנר, כיאה ליוצאת ריאליטי כבר הפכה לאושיית רשת מן המניין, כזו האוחזת בקהילה של 100 אלף עוקבים, שכנראה בעצמם לא זוכרים שצמחה מתוכנית הטלוויזיה הזו.

מקרה פחות נעים שעבר על המשפיענית חל בטולום, מקסיקו, בחופשה אליה יצאה לריטריט מרגיע לגוף ולנפש. מפה לשם נקלעה לסיטואציה מאוד לא נעימה בלשון המעטה, בה חפציה האישיים נגנבו מחדר המלון בו התארחה. אז מה נלקח מהחדר? איפון, מקבוק, רמקול, משקפי שמש, כובע, תיק ממותג (שלא הוציאה בשום רגע מהמזוודה) וסנדלים מבית המותג היוקרתי 'הרמס' - חפצים בשווי כולל של כ-60 אלף שקלים. הלם.

חפציה של נטע צ'רנר נגנבו במקסיקו. מסך אינסטגרם netacherner, צילום מסך
חפצים בשווי של לא פחות מ-60 אלף שקלים/צילום מסך, מסך אינסטגרם netacherner

בהמשך שיתפה את עוקביה שניסתה לברר עם המנהל האחראי מה הסיפור, אמרה לו שהחלון בחדר השינה נפרץ ודבריה נלקחו. "המלון לא לוקח אחריות על זה, למרות שהחלון פה היה פרוץ ודווקא לחדר שלי אין מצלמה", משתפת את העוקבים ונותנת רקע על כך שכל המלון מלא מצלמות. ברגעי הבירור הראשוניים, נראה שצ'רנר הייתה די שאננה למצב (אולי זה מוד הריטריט נכנס בה יותר מדי?), התנצלה בפני מנהל המלון שנופלת עליו כי יודעת שלא הוא האשם ואולי באמת היא זו ששכחה או איבדה את הדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חפציה של נטע צ'רנר נגנבו במקסיקו. מסך אינסטגרם netacherner, צילום מסך
אכן דרוש חיבוק/צילום מסך, מסך אינסטגרם netacherner

עד שהצליחה להתאפס ולהיכנס למוד קצת יותר ריאליסטי, "מרגישה קצת שעובדים עליך כזה. שכאילו הם יודעים, אבל הם לא אומרים לך ואין לך ממש מה לעשות את לא בבית ואת לבד. כאילו יש איזשהו תסכול כזה, מין התחבטות לבין להגיד יאללה כאילו כוסאמו שיהיה, לבין להעריך גם את הכסף שלך, להעריך את הדברים שלך", משתפת. בהמשך ניסתה ככל הנראה קצת לנחם את עצמה (ובצדק) שאולי מדובר במשהו חומרי ואם זה לא היה אמור להיות שלה, אז כנראה יש לכך סיבה טובה והכל כתוב מראש - אך שוב, התאפסה מאוד מהר והגיעה לתובנות חדשות: "אין יותר מעצבן מלהגיד למישהי 'זה רק רכוש'. כאילו אם הייתי רגועה, עצבנת אותי".

בשעות אלו צ'רנר כבר עושה את דרכה הביתה חזרה לישראל, אך נראה שהתעלומה נשארה בגדר תעלומה וכרגע כל מה שדרוש הוא בעיקר עורך דין טוב, כך ביקשה מעוקביה להמליץ לה. "הכסף, הרכוש, זה בסדר. אין מה לעשות עם זה, זה חלב שנשפך. אבל ההרגשה, שפרצו לך לפרטיות ושיש חוסר צדק. כאילו, אם הייתי רואה עכשיו, את הבן אדם בא תופס את הדברים, בסדר? עם מסכה, ורץ, היה לי יותר נעים כי הייתי יודעת. אבל פה זה כאילו אפלולי. אתם מבינים? נורא מתסכל". מה יהיה הסוף? ימים יגידו. בינתיים נותר להודות שהיא בריאה ושלמה ובדרכה הביתה.

וואלה! סלבס מוכנה לסלוח על הכל, כל עוד הבוריטו שלה מגיע עם מספיק שעועית - היא מבסוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully