וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסריחולה: מה גרם לאווה לונגוריה להסריח על השטיח האדום?

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 12:18

השחקנית האהובה הגיעה לטקס האוסקר אחרי שאכלה את המאכל הכי, אבל הכי לא מומלץ. טעות של טירונים? לא! יש לזה סיבה טובה: "אני לא אהיה מסוגלת לדבר עם אף אחד". וואלה! סלבס המריח הוא המסריח

אווה לונגוריה בטקס פרסי האוסקר ה-96, מרץ 2024. Arturo Holmes, GettyImages
מסריחולית שלום. עדיין אוהבים אותך/GettyImages, Arturo Holmes

טקס פרסי האוסקר ה-96 זיכה את שחקני הוליווד המוכשרים בטייטלים הנחשקים החדשים, בין יתר הפדיחות על במה ושאר הסיפורים בשטח הטקס הנוצץ, נכחה השחקנית האהובה אווה לונגוריה (48) עם וידוי משלה.

הבמאית הגיעה לטקס השנתי כדי לחגוג את המועמדות לשיר המקור הטוב ביותר של סרטה Flamin' Hot , אבל רגע לפני שעלתה לבמה הגדולה החליטה לשתף בפלטפורמות החברתיות שלה ובראיון לערוץ E! במה הזינה את עצמה לפני הגעתה לרד קרפט וגרם לה לריח רע מהפה. חכו לזה.

אווה לונגוריה מתכוננת לאוסקר 2024. מסך יוטיוב, צילום מסך
אפשר לטעום?/צילום מסך, מסך יוטיוב

"אנשים תמיד שואלים אותי מה אני אוכלת יום לפני האוסקר - אז לא יום לפני, ביום עצמו. ממש לפני האוסקר - וזהו", שיתפה בוידאו קצר שלה כשהיא מציגה צלחת צ'יפס ענקית, עד כאן הכל טוב ויפה.

"חשבתי שאלו בטטות. אבל לא, זה רק צ'יפס". אז את הצלחת המפנקת היא לא נשנשה לבד, כמובן שעם דבר כזה חייב איזשהו מטבל מרענן בצד. "היה איזשהו מטבל בצל, עירית וביצי סלמון", התבדחה והוסיפה: "אני לא אהיה מסוגלת לדבר עם אף אחד, כי הולך להיות לי הבל פה רע" וכנראה שזה מהלך מתכונן של השחקנית. זאת לאחר שמעצב השיער שלה הוסיף: "בגלל זה את אוכלת את זה". למזלה של אווה, הריח המוזר לא הפריע לה להמשיך ברצף הראיונות על השטיח האדום, שם שיבחה את דיאן וורן הפזמונאית היהודיה האמריקאית על השיר המועמד לאוסקר.

אצל וואלה! סלבס ריח שום מהפה זה ברגיל שלה, לא מבינה מה ההתרגשות כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully