וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לטל מורד יש דייט חדש והיא ממש מזכירה לנו מישהי

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 12:10

הם היו אולי הזוג הכי יפה בביצה המקומית, אך דבר הוביל לדבר והם הפרידו כוחות. כעת נודע לנו כי מורד ברצף דייטים עם דוגמנית שמאודדדד מזכירה לנו מישהי - כל הפרטים כאן. וואלה! סלבס פרפרים בבטן

טל מורד; הדוגמנית הילה סלפטר. עדי שנפיק; מסך אינסטגרם hilasalpeter,
מזכירה לנו מישהיייייי/עדי שנפיק; מסך אינסטגרם hilasalpeter

מאז שהדוגמן ההורס והשורד בדימוס, טל מורד ומאיה קיי נפרדו, שמם נקשר עם לא מעט אנשים כשעוררו שמועות על מערכות יחסים ודייטים שונים - שלא תמיד התבררו כנכונים. כעת, אחרי שפורסם כי מאיה קיי המשיכה הלאה ונמצאת בתחילתה של זוגיות חדשה, נראה שגם מורד בחר באותה הדרך.

לוואלה! סלבס נודע בפרסום ראשון כי מורד אמנם עדיין ישן באלכסון (אין כיף כזה), אבל יש מצב שבקרוב כל זה עומד להשתנות. הדוגמן כיום לומד בבינתחומי, שם הכיר על ספסל הלימודים דוגמנית אחרת. עלמת חן בשם הילה סלפטר ואם נסתמך על הנראות שלה - היא לגמרי הטייפקאסט של האקסית: דוגמנית, בלונדינית, עיניים בהירות ובין היתר גם סטודנטית שזה תמיד מרים ונשמע מבטיח.

השניים, כך נודע לוואלה! סלבס בילו לאחרונה בשני דייטים ואתם יודעים מה זה אומר כשיש דייט שני... למי שפחות מבין בענייני אהבה טריה -זה במילים אחרות אומר שהדייט הראשון היה מוצלח. מקורבים לשניים מספרים שמוקדם להכריז על זוגיות, אך הזמן יעשה את שלו ואם כן - תזכרו איפה קראתם על זה בפעם הראשונה, אה?

וואלה! סלבס חורצת גורלות כבר בדייט ראשון. אם הוא זורם איתה על לאפה שווארמה זה חומר לחופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully