וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצעה: נויה אריאלי ודור טאוב מרחיבים את המשפחה

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 15:46

זה היה עניין של זמן לאחר הצעת הנישואין המפתיעה של יוצאי "אהבה חדשה", עד שיחליטו להרחיב את התא המשפחתי המצומצם - עוד לפני החתונה הגדולה! זה קרה, ואין חמוד מזה. וואלה! סלבס גדלה

נויה אריאלי ודור טאוב הביאו כלב חדש/מסך אינסטגרם noyaariely

לפני כשבוע התבשרנו על הצעת הנישואין המפתיעה והמשמחת של יוצאי "אהבה חדשה", נויה אריאלי ודור טאוב. סיפור האהבה הלא שגרתי השניים, החל במהלך תכנית ריאלטי השידוכים של רשת 13 שם הצליחו לכבוש במהרה את ליבם של לא מעט אנשים, שצפו בתהפוכות הרבות שעבר הזוג. זוג הכיר במהלך התכנית בשידוך שלא צלח, טאוב חזר לעונה כמתמודד בעצמו, ורק אחרי שהעונה הסתיימה הפכו לזוג.

הסיפור של השניים הסתיים (או רק מתחיל?) בכך שטאוב כרע ברך ושלף טבעת בזמן צילומי העונה החדשה של התכנית, אליה הגיעו להופעת אורח - מה שנגמר בהפתעה גמורה עבור הכלה לעתיד. עכשיו, רגע אחרי ההצעה המרגשת והטבעת המפנקת, החליט הצמד כבר עכשיו להרחיב את התא המשפחתי הקטן.

נויה אריאלי עם הכלב החדש. מסך אינסטגרם noyaariely, צילום מסך
וולקאם בייבי דוג/צילום מסך, מסך אינסטגרם noyaariely

השניים החליטו לצרף לביתם כלבה קטנטונת וחמודה בשם "בל", אותה החליטו לאמץ לחיקם עוד לפני החתונה הגדולה הקרבה. "האופוריה שהייתה עד הרגע שהיא חירבנה והשתינה על המצעי טוליפ סאטן שלי", כתבה נויה בוידאו חמוד של הכלבה משתוללת על המיטה לצד בן זוגה. כזכור, בראיון האחרון שוואלה! סלבס עשתה עם עלמת החן אריאלי, סיפרה כי הייתה לה תחושה שתקבל הצעה אך "לא האמינה שהוא באמת שם" וכי השניים כבר "דיברו על ילדים" - אז אולי מדובר כאן בתרגול תמים לפני הדבר האמיתי? ימים יגידו.

וואלה! סלבס אימצה דג זהב כדי לבדוק אפשרות להיותה הורה. זה נגמר במוות מרסק אחרי שבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully