וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה לו קן: אמה סטון הצליחה להתמודד בחן עם תקלת מלתחה מביכה

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 10:24

השחקנית ההורסת שקטפה פרס על תפקידה בסרט "מסכנים שכאלה" לא הצליחה לעצור את עצמה בהופעה של ריאן גוסלינג, דבר שהוביל לשמלה קרועה באחד הרגעים הגדולים בחייה. וואלה! סלבס סיכת ביטחון

טקס פרסי האוסקר ה-96 התקיים הלילה בלוס אנג'לס ובזמן שכולם עסוקים במספר הפרסים ובקטגוריות משמימות, וואלה! סלבס כאן כדי לדבר על מה שחשוב באמת: השמלה הקרועה של אמה סטון. הכוכבת המתוקה, שקטפה את פרס השחקנית הראשית בפעם השניה בחייה בזכות הסרט "מסכנים שכאלה", עלתה לבמה בדמעות ופתחה את נאום הזכייה בהסבר על תקלת המלתחה שלה. רגע, מה?

אין דרך יותר טובה להתמודד עם פדיחה מאשר לדבר אותה ועליה וכך עשתה בחכמה. שמלת האוסקר המותאמת אישית של סטון, שכנראה מאחוריה עומדים כמה חודשי מחשבה ועבודה רבים, נקרעה בתפריה האחוריים ברגע בו הייתה צריכה לעלות לבמה לשאת נאום והיא מצאה את האשם. מיהו? לא אחר מריאן גוסלינג. "אוי ואבוי. השמלה שלי קרועה", אמרה הכוכבת והסתובבה לחשוף רוכסן שבור בשמלת הסטרפלס בצבע מנטה בחסות בית האופנה לואי ויטון.

לדברי השחקנית, תקלת האופנה התרחשה כשביצעה וריקדה לצד כוכב "ברבי" את הבלדה של קן (כי מי תגיד לא לריקוד בוגי לצד גוסלינג??). "אני חושבת שזה קרה במהלך 'אני רק קן'. אני די בטוחה", הוסיפה בזמן שהקהל הריע ועודד. סטון גם הזהירה את הקהל שקולה "קצת נעלם" - מה שאולי היה תוצאה של צרחות השירה לאחר שגוסלינג העביר לה את המיקרופון במהלך הבלד המדוברת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השחקנית אמה סטון זוכה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על הסרט "מסכנים שכאלה", טקס האוסקר, 10 במרץ 2024. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
יצאה מזה בחינניות יתרה!/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

מאוחר יותר במסיבת עיתונאים מאחורי הקלעים כבר הרגיעה את כולם מהתקלה הקטנה ואמרה: "הם תפרו אותי בחזרה, זה היה נפלא". כזכור, הקשר של אמה סטון וריאן גוסלינג הוא בהחלט לא בוסרי. כזכור, השחקנית זכתה באוסקר הראשון שלה בשנת 2017 על תפקידה בסרט "לה לה לנד", סרט ששיחקה בו יחד עם הקולגה החתיך, כך שהזרימה על מיני דואט במהלך הטקס הנוצץ של השנה אמש, היה יותר ממתבקש. מה תגיד מרגו רובי?

אין שמלה שוואלה! סלבס הצליחה לא לקרוע. שומני הגב שלה עבים יותר ממה שניתן לתאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully