וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא סטייק ולא יציבה": ספיר בורגיל תוקפת ומחזירה לסתיו קצין

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 14:35

אם הצלחתם לעקוב, יוצאות "האח הגדול" סתיו קצין וספיר בורגיל לא עוצרות באין כניסה וממשיכות לצאת אחת על השנייה ברשתות החברתיות: "הורדתי לך עוקב בבקשה אל תעשי מזה עוד כותרת". וואלה! סלבס חוט אדום

ספיר מגיבה לסתיו. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר מגיבה לסתיו/צילום מסך, אינסטגרם

רק הבוקר וואלה! סלבס בחשה בקלחת אחרי שהברבי המקומית פתחה מספר חזיתות נגד שאר חבריה והנה כבר הגיע הזמן לקצור את הפירות, כי יוצאות האח הגדול סתיו קצין וספיר בורגיל, המשיכו לסבב נוסף בריב הבלתי נגמר של השתיים שהתחיל אי שם, בימים שהאח הגדול עדיין שודר ושטויוטה לבנה לא הייתה גורם להתקף חרדה על בסיס שבועי.

"נראה לי שיש בלבול כי הכותרת על הגב שלי. מתוך 10 שאלות 7 הן עליי. בכוח לנסות להוציא את הכותרת ואז לבוא עלי בניסיון הבלתי פוסק הזה, מעייף. זה שהיא סטייק ולא יציבה ושכל יום לאן שנושבת הרוח לשם היא הולכת לא בעיה שלי. סליחה באמת שהייתי חולה וסליחה שיש עולם שהוא לא רק סתיו קצין".

מעדיפה בשלב הזה לשמור מרחק. הזהירו אותי ובחרתי להקשיב ללב", כתבה בורגיל בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם כתגובה לפרסומים על הדברים שאמרה עליה קצין, שבאמת לא בחלה במילים אפילו לרגע.

סתיו מוציאה קבלות. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו מוציאה קבלות/צילום מסך, אינסטגרם
סתיו מוציאה קבלות. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו מוציאה קבלות/צילום מסך, אינסטגרם

כמובן שסתיו ממש לא עצרה פה ועל הדרך גם שלפה קבלות על השיחות הקודמות שלה עם ספיר בהם אפשר בבירור לראות שאין שום מענה למרות ההודעות- עד אתמול שבורגיל כתבה לה בעקבות האייטמים: "זה כבר מביך הניסיון שלך לייצר כותרות, בטחתי בך שוב ושוב"

"לא הפסקת להגיד לי כמה קשה לך וכמה את לא עובדת. ואני בתמימותי רק דואגת ומנסה לסגור לך דברים... מדברת איתך שעות בטלפון, רק מנסה לעזור. מעולם לא סיננתי אותך וגם שרצית לעשות כותרת על הסולחה שלנו זרמתי איתך מתוך כבו אבל הניסיון הבלתי פוסק שלך לייצר כותרות כבר עבר כל גבול סתיו".

"כבדי את עצמך ותפסיקי לעשות פבוקורציות על אנשים שבאמת אכפת להם ממך. ואם היה לך טיפה כבוד לכל מה שעשיתי עבורך לא היית עושה את זה, אבל אין לך שום כבוד, אכזבת", הטיחה בה ספיר".

בנוסף, העלתה קצין צילום מסך מתוך השיחה שלה עם ארוסה של ספיר, אברהם אקלום, אותו הכירה בבית האח גם כן: "שאני אסנן את סתיו קצין המכונת ברבי? מספיק נו די", הקליט לה והיא השיבה: "לא אתה לא סיננת אבל אשתך מסננת אותי. אתם באים ליום ההולדת של יהלי?". שאלה אותו. בתגובה כתב אקלום שהוא לא יודע ושהוא לא יכול לשאול את ספיר כי היא בטיפול פנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סתיו קצין מגיבה לספיר בורגיל/אינסטגרם צילום מסך

"אז גברת ספרי מאמי לא לצאת קורבן הפעם כי זה לא הולך לך, כי אם את כבר הולכת לפתוח את הכל אז גם אני יכולה לצלם מסך ולהראות את כל ההתכתבות שלנו. פאטוץ'", סיכמה סתיו את רצף צילומי המסך וחתמה עם נשיקה ששלחה באוויר, אבל לא לפני שהוסיפה עקיצה נוספת.

"גם לדבר על אח שלך ועל גיסתך לעתיד גם אז יש 134 חטופים, לא עלינו". כתבה יוצאת הריאליטי על צילום המסך של תגובה שקיבלה: "לרכב על אח שלה מילא, לרכב עלייך מילא, אבל לרכב על עניין החטופים כי היא לא יודעת לצאת מהסיטואציה ושנייה אחר כך לכתוב כאילו לא כתבה לפני שנייה על החטופים, זה כבר עבר כל גבול! וואלה מאמינים רק לך".

אם חשבתם לרגע אחד קטן שספיר תעבור על הדברים האלה בשתיקה- טעיתם ומה זה בגדול: "די להיות משועממת סתיו ככה לא מביאים עבודה, את רק עושה לעצמך נזק שוב ושוב...", פתחה בורגיל את ההודעות ששלחה בתגובה לסטורי.

ספיר בורגיל מגיבה לסטוריז של סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל מגיבה לסטוריז של סתיו קצין/צילום מסך, אינסטגרם
סתיו קצין מגיבה לסערה. אינסטגרם, צילום מסך
סתיו קצין מגיבה לסערה/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא אעלה שיחות איתך מתוך כבוד ולא אפתח דברים שאמרת לי כי אני לא כמוך ולא אהיה כמוך גם עוד אלף גילגולים... תתפללי לבורא עולם שרואה ושומע הכל שישלח לך בשפע ותפסיקי עם העין הצרה על אחרים. תלמדי לפרגן".

"הורדתי לך עוקב בבקשה אל תעשי מזה עוד כותרת תני לי להתעסק בחיים שלי ותתעסקי את בשלך. מאחלת לך רק הצלחה ושפע ורחוק ממני. הייתי צריכה להקשיב לכולם שאמרו לי להיזהר ממך ושאת תמכרי את כולם בשביל עבודה, צדקו...".

נראה היה שלספיר היו עוד כמה דברים להגיד, אך הברבי המקומית צילמה מסך לפני שקיבלנו את המסר המלא והוסיפה: "ביי פטוץ' עכשיו גם קיבלת חסימה". למרות הכל, אולי לא יהיה מופרך להגיד שכנראה יש פה המשך יבוא ועדיין לא הסוף.

וואלה! סלבס מצאה את החברה הכי טובה שלה בזמן שהיו שיכורות בשירותים של מועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully