וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של כנות: מייגן מרקל שיתפה שעברה התעללות ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 12:32

השחקנית ואחת הנשים שהעולם אוהב לשנוא, מייגן מרקל, שיתפה ברגע של כנות על הבריונות ברשת שנאלצה לחוות במהלך שני ההריונות שלה: "זאת לא רכילות, זאת אכזריות". וואלה! סלבס לוקחת בפרופורציה

מייגן מרקל. Gettyimages, GettyImages
מייגן מרקל/GettyImages, Gettyimages

באחד מהאירועים הרבים שהתקיימו לכבוד יום האישה הבינלואמי, השתתפה גם השחקנית מייגן מרקל, שישבה לשיחה בכנס "SXSW 2024", בנושא: "לשבור מחסומים, לעצב נרטיבים: איך נשים מובילות על המסך ומחוצה לו".

בפאנל יחד עם העיתונאית קייטי קוריק, השחקנית ברוק שילדס והסוציולוגית ננסי וואנג יואן, שיתפה מרקל בחוויה שלה מקבלת ההודעות והטוקבקים הקשים: "הרשת החברתית היא סביבה שאני חושבת שיש בה הרבה, את יודעת... אני שומרת על מרחק עכשיו כדי לשמור על הבריאות שלי אבל עיקר הבריונות וההתעללות שחוויתי בשתות החברתית ובאינטרנט היו כשהייתי בהריון עם ארצ'י ולילבת".

"כשחושבים על זה, אתם מנסים להבין למה שאנשים יהיו כל כך רעים, זאת לא רכילות זאת כבר אכזריות. למה שיעשו את זה? במיוחד שאת בהריון ויש לך תינוק חדש, בתור אמא, זאת תקופה כל כך רגישה וקדושה". אפשר להיכנע לזה או להיכנע לכאב שזה גורם ואולי בגלל שהייתי בהריון האינסטינקט האמהי הופעל".

"אמרתי שאני חייבת לשמור על הילדים שלי מזה כמה שיותר וכתוצאה מזה שומרת גם על עצמי. ככל שאנחנו מסתכעל מה שקורה ברשתות החברתיות, יש עוד כל כך הרבה דברים לעשות לפני שאנשים ירגישו בטוחים", חתמה.

בקהל היה גם בן הזוג שלה, הנסיך הארי, שהגיע לתמוך באשתו לכבוד האירוח המכובד. כזכור את בנם הראשון, ארצ'י, הביאה מרקל לעולם בשנת 2019, כשעוד הייתה נחשבת בתור בת מלוכה ולפני שעזבו את הארמון ואת התארים המפוארים שנה לאחר מכן.

וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully