וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריון זה מחלה? הלן הוד משתפת בתחושות הקשות בהריונה השלישי

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 11:24

בייבי מספר שלוש עושה את דרכו למשפחת הוד, כל זה יקרה בעוד חמישה חודשים. בינתיים? הלן הוד משתפת את העוקבות בהיפרמזיסיס והתסמינים שחווה וקובעת: "אם יש לך את כל זה, זה מחלת הריון, מי שייאמר לי ההפך זה הסוף שלו". וואלה! סלבס שקית הקאה

רגב והלן הוד. אור גפן,
הלן ורגב הוד: בקרוב הורים ל-3/אור גפן

בסוף שבוע שעבר הזמר רגב הוד ואשתו הלן בישרו על כך שמצפים לבייבי שלישי (או שלישית?), כשאת הבשורה המרגשת חשפו השניים בתמונה שהעלו לעמוד האינסטגרם של הלן, בתוספת הכיתוב: "פעם שלישית גלידה". הזוג התחתן בשנת 2012 ומאז הספיקו להביא שתי בנות לעולם, אדל ואמה וכעת נמצאת הוד בחודש הרביעי להריונה. כזכור, את הלן הכרנו לראשונה לפני כשבע שנים, כשהשניים רצו יחד בעונה השישית של "המירוץ למיליון" שם קטפו את המקום השלישי והמכובד.

כעת, כשהסוד המשפחתי הקטן כבר יצא לאור, הלן מרשה לעצמה לשתף יותר בחוויות ההריון עד כה, התחושות הנלוות וכמובן התסמינים של החודשים הראשונים שאצלה מורגשים ביתר מידה. בתיבת שאלות-תשובות שפתחה אתמול (שבת) בעמוד האינסטה ל-136 אלף עוקביה, שיתפה בהרחבה על ההיפרמזיסיס שחווה - הקאות מתמשכות הפוגעות בתפקוד היומיומי.

הלן הוד כותבת על ההיפרמזיסיס בהריון השלישי. מסך אינסטגרם helenhod, צילום מסך
"מי שייאמר לי ההפך זה הסוף שלו!!"/צילום מסך, מסך אינסטגרם helenhod

אחת העוקבות שיתפה בתחושות דומות: "כשאומרים שהריון זה לא מחלה!! כשזה הכי מרגיש שכןןןן". בתגובה, הוד תיארה את מה שעובר עליה בימים אלו בפירוט: "הריון זה לא מחלה, היפרמזיסיס זה כן מחלה שמגיעה עם ההריון. יש נשים שחוות את זה ויש נשים שלא!", קבעה והוסיפה: "אז אם את מקיאה 400 פעמים ביום ויש לך בחילות 24/7 כאבי ראש, כאבי בטן, את מחוברת לאינפוזיה שכבר אין לך מקום כבר לעוד כניסה של מחט כי הורידים שלך כבר ז"ל, יורדת במשקל, לא מסוגלת לתפקד, להתקלח ולצחצח שיניים, חושבת מה לאכול לפי מה שיותר נעים להקיא, יש לך מחלת הריון ומי שיאמר לי ההפך זה הסוף שלו!!".

את הסטורי סגרה בהצעה חביבה במיוחד לעוקבות, שם פנתה לכל אותן הנשים שחוות דברים דומים וכתבה שהיא זמינה עבורן לייעוץ, שיתוף ושאלות באופן חופשי. אנחנו בינתיים נמשיך לקוות שתחזור לשגרה במהרה ותהנה מחווית ההריון הקסומה.

וואלה! סלבס מרגישה בהיפר לא פחות, אבל אצלה זה מגיע עקב מנות יתר של שווארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully