וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה לא שמח: נשות הביצה מציינות את יום האישה בצל המלחמה

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 17:17

יום האישה המצויין היום ברחבי העולם הוא עוד תזכורת כואבת עבור כולנו השנה לנשים (והגברים והילדים) שעדיין נמצאות בשבי החמאס. נשות הביצה ניצלו את ההזדמנות לכתוב על היום הזה, ולעלות שוב את הנושא למודעות לנושא החטופות והחטופים. וואלה! סלבס מחזקת

19 נשים חטופות בשבי חמאס. מטה החטופים, עיבוד תמונה
19 נשים חטופות בשבי חמאס/עיבוד תמונה, מטה החטופים

יום האישה מצויין בכל העולם כמדי שנה בשמיני למרץ. לצד הפוסטים המעצימים או אלו המזכירים לנו שעדיין קיימים פערי שכר והפליה, השנה "החגיגות" הן גם עוד תזכורת כואבת עבור כולנו לכך ש-19 נשים עדיין נמצאות בשבי החמאס. הסלבס הישראליות ציינו את היום בפוסטים וסטוריז בעמודי האינסטגרם שלהן, הזכירו וקראו שוב- לשחרר את כולן, ואת כולם, הביתה עכשיו.

השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון שבעקבות תפקידה בסדרה "פאודה" צברה קהל ברחבי העולם, כתבה באנגלית בסטורי שהעלתה: "היום הזה של העצמה הוא יום כל כך עצוב עבורנו. אנחנוו מתפללים עבור הנשים שעדיין מוחזקות בשבי, בזמן שמענין ואונסים אותן. אנחנו חושבים עליכן כל יום. אנחנו עושים הכל כדי להחזיר אתכן. כמה זה אכזרי שאתן לא כאן איתנו כל יום, אבל במיוחד היום", והוסיפה בעברית: "להחזיר את כולם עכשיו!!! את כולם!!!".

כוכבת הרילאטי ואושיית הרשת עינב בובליל כתבה: "19 נשים נמצאות עדיין בשבי חמאס!! יום האישה העולם וכל הנשים החזקות והמשפיעות בעולם אמורות לצעוק היום!!!". הדוגמנית רוסלנה רודינה כתבה: "מאחלת לכן יום האישה שמח עד כמה שניתן כי לא ניתן באמת כשהלב חצוי והלביאות שלנו חטופות שם על בסיס יומיומי. בעזרת ה' יחזרו במהרה מחכים לכם!", והוסיפה: "מאחלת לנו להמשיך להיות חזקות, אופטימיות ולביאות כל אחד בדרכה".

דורין אטיאס כותבת ליום האישה. אינסטגרם, צילום מסך
דורין אטיאס כותבת ליום האישה/צילום מסך, אינסטגרם
רונה לי שמעון כותבת ליום האישה. אינסטגרם, צילום מסך
רונה לי שמעון כותבת ליום האישה/צילום מסך, אינסטגרם

דורין אטיאס כתבה בחריפות: "יום האישה בתחת שלי. ואם נודה על האמת המאבק הוא יומיומי, הפליה, אונס, הטרדות על בסיס שעתי, אלימות, פערי שכר, זלזול. אישה מצליחה זו אישה שעבדה פי אלף יותר קשה מגבר מצליח. גידול הילדים, העבודות השקופות, נמאס להיות 'אישה חזקה', נמאס מהצורך ב me too, נמאס מ'גופי ברשותי', זה כבר מזמן חייב להיות המובן מאילו. רוצות לחיות רגיל רוצות שוויון".

הזמרת נינט טייב פרסמה תמונה של לוחמות צה"ל וכתבה: "לפעמים אני מדמיינת צבא שלם של נשים לבושות אפודי מגן, עומדות בקו האש, עם תת מקלע וסכין על הירך, לא נותנות לאויב להתקרב אה רגע, בעצם, אני מצדיעה ללוחמות שלא רואות ירח ושמש שמלמדות אותנו אומץ לב מהו, שיוצאות מהבית שלהן כדי להגן על הבית שלנו. אישה לא צריכה לחגוג את עצמיותה יום בשנה היא צריכה לחגוג את קיומה בכל ימות השנה", וציינה גם היא את הנשים שעדיין מוחזקות בשבי: "19 נשים ונערות עדיין מוחזקות בשבי החמאס, עם עוד 115 חטופים, 154 ימים".

יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת בר כהן כתבה: תזכרו שאף אחד או אף יום לא צריך להזכיר לכן שבלעדיכן לא העולם המשוגע הזה ולא הבית שלכן היה יכול להתקיים כמו שהוא. תזכרו שכל אחת מושלמת כמו שהיאוהאישור הכי חשוב זה האישור שלכן לעצמכן. ואיזה כיף למי שמצליחה להיות מאה אחוז שלמה עם עצמה אבל גם מי שלא, כמוני. תזכרו תמיד שגם אין עדינה ממני יכולה להיות הגירסה הכי טובה של עצמה. כל יום צעד, כל יום קצת".

  • עוד באותו נושא:
  • יום האישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully