וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצה אותן: הנשים שמעוררות השראה בוואלה! סלבס

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 19:07

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת לפרגן לכמה נשים שמעוררות בוואלה! סלבס השראה. וגם קצת קנאה, צרות עין, שנאה לפרקים ותחושת מיאוס בימים זוגיים. קבלו אותן!

יום האישה וואלה! סלבס. GettyImages, GettyImages
כולן יפות, כולן חכמות/GettyImages, GettyImages

יום האישה הבינלאומי חל היום (שישי) ומדובר בהזדמנות נדירה עבור וואלה! סלבס, שהחליטה לחרוג ממנהגה ולפרגן לחמש נשים. כולן יפות, כולן חכמות וכולן גורמות לה לרצות לקום בבוקר ולהיות אדם טוב יותר. סתם לא, הן בעיקר גורמות לה לרצות להיות אדם עשיר יותר, אבל זו כתבה למועד אחר. קבלו את מי שהצליחו לפרוץ כל תקרת זכוכית, לקבור ללא מעט גברים ולשמור על מניקור מושלם תוך כדי.

המלכה האם

בווידאו: ביונסה שוברת את שיא הזכיות לזמרת עם 28 פרסי הגראמי/באדיבות: CBS/RECORDING ACADEMY

ביונסה היא אחת הנשים האהובות על וואלה! סלבס. כמובן שגם עליה יש לא מעט ביקורות, אבל אי אפשר להתווכח עם עובדותף קול של מלאך, ירכיים מפלדה, כשרון שלא ניתן לערער עליו ובעיקר שפע שיאים. מדובר באמנית המעוטרת ביותר בעולם המוזיקה בכל הזמנים, כשרק לפני שנה היא עשתה היסטוריה והפכה לאדם עם המספר הגבוה ביותר של פרסי גראמי.

היא וג'יי זי נחשבים לפאוור קאפל עם הון משותף שחצה את רף מיליארד הדולרים ובזמנה הפנוי היא נחשבת לאחת הפילנתרופיות הגדולות ביותר. בין היתר, היא בנתה מתחמי דיור למחוסרי בית, הקימה מרכזי לימוד והעשרה לילדות ונערות, הקימה ארגון צדקה שתורם לנפגעי אסונות טבע ומנצלת כל רגע נתון כדי להסביר לנו שנשים שולטות בעולם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אובג'קשן!

השופטת ג'ודי. פייסבוק, אתר רשמי
השופטת ג'ודי/אתר רשמי, פייסבוק

עם כל הכבוד לכוכבות פופ כאלה ואחרות, השופטת ג'ודי היא האהבה האמיתית של וואלה! סלבס, ומי שמעטרת את רוב קירות חדר העבודה שלה. כוך, אם לדייק.

ג'ודית שיינדלין נולדה בניו יורק לפני 81 שנה והייתה האישה היחידה בין 126 גברים שלמדו משפטים באוניברסיטת וושינגטון. היא סיימה את לימודיה, עברה את מבחני הלשכה בניו יורק ומונתה להיות שופטת בשנת 1982. השמועות על השופטת השנונה והקשוחה הגיעו עד לעיתונאי מלוס אנג'לס טיימס. היא כיכבה בפרק של "60 דקות" ואחרי שנה קיבלה הצעה לככב בתכנית טלוויזיה משלה.

התכנית הנהדרת "השופטת ג'ודי" עלתה לשידור בשנת 1996. ג'ודית שופטת בתביעות קטנות, קטנוניות לעיתים ולא חוסכת מילים קשות מהאמיצים (או הטיפשים) שבחרו לעמוד מולה בפריים טיים.

התכנית הפכה להצלחה מסחררת ובשנת 2018, מגזין "פורבס" הכתיר את שיינדלין כאישה המרוויחה ביותר בטלוויזיה, עם שכר שנתי של 47 מיליון דולרים. כיוון שהתכניות מצולמות ברצף, ג'ודי עובדת רק 52 ימים בשנה ומרוויחה 900,000 דולרים לכל יום צילום.

בין לבין היא הספיקה להוציא שישה ספרים עם שמות מדהימים כמו "היופי דועך, הטיפשות נשארת" ו"אל תשתין לי על הרגל ותגיד שזה גשם". היא תומכת בנישואים בין בני אותו המין ובחודש אוקטובר האחרון, היא חתמה על עצומה שקוראת לשחרור מיידי של החטופים הישראלים משבי חמאס.

מי צריך גברים?

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
טיילור סוויפט בהופעה/GettyImages, Jeff Kravitz/

אף רשימה לא תהיה מושלמת בלי טיילור סוויפט, אישה עם כריזמה של מיונז דל שומן ואמביציה מטורפת שבנתה קריירה על לבבות שבורים. סוויפט נחשבת לאחת מכוכבות הפופ המובילות כבר שנים, אבל השנה היא שברה כל שיא אפשרי עם סיבוב ההופעות שלה.

נכון, גם לביונסה היה סיבוב הופעות מהפנט השנה אבל בניגוד לסוויפט, היא לא הצליחה להניע כלכלות של מדינות שלמות: ההופעה שלה בסינגפור בלבד הוסיפה רבע אחוז לתמ"ג. הדוגמא הטובה ביותר התרחשה רק בחודש שעבר, אז הגיעה סוויפט לעודד את טראוויס קלסי בסופרבול. על פי ה-BBC, מאז ששמה של המוזיקאית נקשר לשמו של האתלט, הערך של הקבוצה עלה ב-331 מיליון דולרים. מכירות המרצ'נדייז של הקבוצה, בפרט חולצות עם מספרו של קלסי, עלו ב-400%.

למרות שסיבוב ההופעות עדיין בעיצומו, טיילור צפויה לגרוף בסיומו כמיליארד דולרים. שמעת, קניה ווסט? אפס.

אימפריה בעשר אצבעות

אשת התקשורת אופרה ווינפרי נואמת במהלך פסטיבל בניו אורלינס, לואיזיאנה, 2016. GettyImages
אשת התקשורת אופרה ווינפרי נואמת במהלך פסטיבל בניו אורלינס, לואיזיאנה, 2016/GettyImages

אופרה ווינפרי היא השראה אמיתית והסיפור שלה סופר עשרות אלפי פעמים. מי שנולדה להורים בני עשרה שחיו בעוני מחפיר, גדלה במשפחות אומנה ועברה מספר מקרי אונס קשים, הצליחה להפוך לאימפריה תקשורתית וכלכלית של אישה אחת.

כשהייתה בת 19 החלה לעבוד בתחנת טלוויזיה מקומית בטנסי ואחרי תשע שנים, ניסתה את מזלה בהנחיית תכנית בוקר בפריסה ארצית. הרייטינג צבר תאוצה ועד מהרה הכורסא באולפן שלה הפכה לכסא הכי חם בארצות הברית. כל כוכב שמכבד את עצמו הגיע להתארח אצלה וקטעים מהתכנית הפכו לאבני יסוד בתרבות הפופ. לא, אתם לא מקבלים מכונית.

ווינפרי ייסדה ארגון צדקה ועד שנת 2012, תרמה יותר מ-400 מיליון דולרים לטובת חינוך בר השגה לילדות ונערות. היא בנתה בתי ספר באפריקה שם מחנכים בנות למנהיגות ומצוינות ותרמה 12 מיליון דולרים למוזיאון למורשת האפרו-אמריקאית בוושינגטון, מעשה שזיכה אותה במדלית חירות אמריקאית שקיבלה מברק אובמה.

קלטת? איזו קלטת?

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages

לכבוד כניסתה של קים קרדשיאן לאולם, נניח לרגע את הציניות בצד. מדובר בגברת שהצליחה למנף את מעט הקשרים שהיו לה כדי להפוך לאימפריה ששינתה את תפישת היופי, את תרבות הפופ ואת העולם כולו ולא, וואלה! סלבס לא מגזימה.

מי שהתחילה את דרכה בתור מסדרת הארונות של פריס הילטון, הצליחה למנף קלטת סקס מתוכננת היטב לאימפריה כלכלית. עם עור של פיל, חושים עסקיים חדשים ובעיקר הרבה חריצות, קרדשיאן הקימה חברות בתחומי האופנה, הביוטי והעיצוב ותוך כדי היא דחקה הצידה בחינניות את ההרואין שיק והחזירה את התחת לאופנה. האם ידעתם מה זה סלפי לפני קים קרדשיאן? כנראה שלא, וזה אומר הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully