וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונות קשות לצפייה": מה סיבך את יעל שלביה עם העוקבות?

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 15:13

הדוגמנית ההורסת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות, שגררו תגובות קשות מהעוקבות שלה שהחליטו שזו הפלטפורמה להעיר לה לגבי המשקל שלה. וואלה! סלבס יום האישה

רגע לפני שוואלה! סלבס מציינת את יום האישה, היא רוצה להזכיר לכולם שזה לא לגיטימי להעיר לאף אחת בנוגע למשקל שלה. עכשיו כשסגרנו את הפינה הזו, נספר לכם על העוקבות של יעל שלביה, שלא קיבלו את התזכורת והשאירו כמה תגובות לא פשוטות לדוגמנית ההורסת.

שלביה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות מטריפות, אבל העוקבות בחרו להתעסק דווקא בגזרה שלה: "תמונות קשות לצפייה, הרזון קיצוני ברמה אחרת. תשמרי על הבריאות שלך" כתבה גולשת מודאגת ואילו אחרת הוסיפה: "תסבירו לי מה יפה בהרואין שיק הזה? ולקינוח גם לחמצן את הגבות, שייראה בכלל חולני. את מהממת, באמת אחת היפות שראיתי, למה להרוס את מה שאלוהים נתן לך ברוב נדיבותו?".

יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הכי יפה. יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מנגד, היו לא מעט תגובות של נשים שיצאו להגנתה של שלביה: "יעל אנחנו לא מכירות, אל תמחקי את הפוסט הזה משום סיבה ובטח לא מבנות שלא מתחברות לזה, הן מוזמנות להוריד עוקב. המשקל שלך עניין שלך, אל תתני לאף אחד להגיד לך מה יפה ומה לא. את מושלמת ותתעלמי מרעשי הרקע, תמונות מושלמות".

מגיבה אחרת בחרה להתייחס דווקא לעומר אדם: "לכל אלה שמבקרים אותה לגבי האכילה, אל תדאגו. עומר לא מרעיב אותה, יש מלא אוכל ברוך ה'".

וואלה! סלבס תגלה לכם שבתי הקברות מלאים באנשים שהעירו לה על המשקל שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully