וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להתעסק איתה: מה אמרה מדונה אחרי שהתעוררה מהקומה?

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 14:50

קשה לשכוח את התמוטטות המלחיצה והמפתיעה של כוכבת הפופ הגדולה, מדונה, שנמצאה במצב לא מגיב בחדרה. עכשיו, היא משתפת בקשיים איתם התמודדה אחרי המקרה ובדבר הראשון שיצא לה מהפה אחרי שהתעוררה. וואלה! סלבס מודה לאלוהים

היום בו נודע לוואלה! סלבס על התמוטטה של כוכבת הפופ מדונה צרוב בזיכרונה ולא רק כי אחר כך היא גילתה שהגיעה לקפה חינם אחרי עשרה ניקובים בכרטיסייה. במזל גדול הזמרת שרדה את המקרה הרפואי המפחיד, סיימה עם ההתאוששות ואפילו המשיכה לכבוש את הבמות בכל הכוח.

בהופעה האחרונה שלה בעיר המלאכים, לוס אנג'לס, שיתפה מדונה: "הקיץ הזה הכיל בתוכו הפתעה", פתחה את הדברים בצורה יחסית קלילה לפני שהעלתה את הפיל הלבן שבחדר: "קוראים לזה חוויה שקרובה למוות. כן ואני לא צוחקת, זה היה דיי מפחיד. כמובן שלא ידעתי עד אחרי ארבעה ימים כי הייתי מורדמת ומונשמת".

"כשהתעוררתי המילה הראשונה שאמרתי היא "לא". אני דיי בטוחה שאלוהים אמר לי "את רוצה לעלות? את רוצה לבוא איתנו? רוצה לבוא איתי? רוצה לבוא לפה?", ואני אמרתי לא! לא!" הבהירה לקהל ששאג בתגובה לסיפור. אם חשבתם שעכשיו אתם מזילים דמעות, מתברר שלהופעה היא הזמינה גם את הרופא שלה.

מדונה. טוויטר, צילום מסך
מדונה/צילום מסך, טוויטר

"אני רוצה להודות לך דוקטור. בקיץ פיזית לא יכלתי ללכת מהמיטה שלי לשירותים והייתי מתקשרת אליו כל יום- למה אין לי שום אנרגיה? מתי האנרגיה שלי תחזור? מתי אני אני אחזור לעצמי? מתי אוכל לחזור להופעות?", שחזרה את התקופה הקשה.

"כל מה שהוא אמר לי הוא "צאי החוצה לשמש", ראיתם את העור שלי? הוא אמר שאני צריכה עוד ויטמין די. אבל זה היה לי כל כך קשה, ללכת החוצה מהבית שלי עד החצר האחורית. לא ידעתי מתי אוכל לקום שוב, מתי אוכל להיות עצמי שוב, מתי האנרגיה שלי תחזור אליי. זה היה הדבר הכי מוזר בעולם, להרגיש מה זה אומר שאני לא בשליטה וזה השיעור שלי, לשחרר", שיתפה את התהליך שעבר לקהל, שהגיב בצרחות של תמיכה.

וואלה! סלבס הייתה עוזרת לזקנות לחצות את הכביש אבל לפעמים היא צריכה מקל הליכה לעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully