וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי מנחם כותבת לאור אשכר: "אני אתגעגע אליך לנצח"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:42

המשפיענית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה מכתב לאור אשכר ז"ל, שהיה בן הזוג שלה ונרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף: "בוקר של אזכרה ראשונה, מי היה מאמין". וואלה! סלבס מחבקת

לי מנחם ואור אשכר ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
כמה עצוב. אור אשכר ז"ל ולי מנחם/צילום מסך, אינסטגרם

המשפיענית לי מנחם, שהיה בת הזוג של אור אשכר ז"ל שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף, פרסמה הבוקר (ד') מכתב לקראת יום השנה למותו.

"בוקר של אזכרה ראשונה לאור. מי היה מאמין, גם לזה הגענו. מצד אחד הזמן טס ומנגד איך יכול להיות שעברה רק שנה? אני מרגישה שכל החיים אני מתגעגעת לאור. אני מרגישה שכל החיים אני מתמודדת עם זה שהיה לי בן זוג שנרצח". בני משפחתו חבריו של אור הקימו אתר לזכרו שיעלה הערב ובו יפורסם, בין היתר, מכתב שמנחם כתבה לו וביקשה לשתף חלק ממנו לזכרו.

לי מנחם. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם/צילום מסך, אינסטגרם
לי מנחם. אינסטגרם, צילום מסך
לי מנחם/צילום מסך, אינסטגרם

"כשהייתי קטנה ראיתי את הסרט A Walk to remember והיה שם משפט שתפס אותי בגיל 12. המשפט הזה היום מקבל אצל משמעות לא נורמלית ואני כל הזמן חושבת, אולי זו הייתה נבואה של ילדה קטנה? אומרים שהתת מודע הוא חזק, אז אולי?

המשפט הוא Our love is like the wind. I can't see it but i can fell it. אני לנצח אתגעגע אליך אור. קיבלתי במתנה את האהבה שלך, שלא הייתה לעולם תלויה בדבר. אהבת נצח. אולי כבר אי אפשר לראות את האהבה שלנו, אולי כבר אין את המחוות אהבה הכי מדהימות שעשו לי אי פעם. אולי כבר אין את החיבוק דוב הענק שלך שעטף אותי והרגשתי בו הכי מוגנת בעולם, אולי כבר אין את הנשיקות מלאות האהבה שהיו בינינו. הדברים החומריים והפיזיים נעלמו, אבל כמו הרוח ככה האהבה שלנו. אני תמיד מרגישה אותה, היא עוטפת אותי. היא איתי, היא שלנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully