וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ההריון: בת הזוג של אל פצ'ינו אובחנה עם מחלה מסכנת חיים

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 12:31

ידענו כבר שהריונה של נור אלפלה, בת הזוג הצעירה של השחקן אל פצ'ינו, היה מלא בעליות ומורדות, אבל חשבנו שזה רק בגלל הפגישה של הכוכב עם האקסית תוך כדי. מסתבר שסיבה נוספת ומפחידה הרבה יותר, הייתה המחלה בה אובחנה.

השחקן הוותיק אל פצ'ינו (83) הכניס להריון את בת הזוג שלו, נור אלפלה בת ה- 30, והשניים לבסוף גם הביאו לעולם ילד משותף בשם רומן, אך לא לפני שהשחקן ההוליוודי ביקש ממנה לעבור בדיקת אבהות כדי לבדוק אם הילד אכן שלו וגם הספיק לעצור למפגש עם האקסית שלו לפני הלידה.

אם חשבתם שאתם כועסים עליו עכשיו רק חכו, כי מתברר שאלפלה גם אובחנה עם הפרעה נדירה בכבד בשם "HELLP " שעלולה להוביל לפעמים להתקפים, כמו שמתואר באתר Medline Plus. בשיחה עם Vogue Arabia, סיפרה האם הטריה על החוויה שלה: "כשאני מסתכלת בדיעבד, הלוואי והייתי יכולה להינות מההריון שלי יותר", הודתה.

בנוסף, היא שיתפה שנאלצה לקחת המון מגנזיום ופחדה מחסור היכולת שלה להיות לבד עם התינוק במקרה ותקבל התקף. למרות מה שעברה מול בן הזוג שלה במהלך ההריון עצמו, אלפלה אמרה שהשחקן הוא אבא הרבה יותר טוב ממה שהיא אי פעם יכלה לדמיין.

גם מהחיים החדשים שלה בתור אמא היא נשמעת מרוצה מאוד: "רומן הוא פשוט המתנה הכי גדולה מאלוהים, פי אלף יותר טוב ממה שאי פעם חשבתי שזה יכול להיות. כל יום אני מסתכלת עליו, אני פשוט יודעת שבורכתי".

וואלה! סלבס שמחה לגלות שהיא לא בהריון ושהיה מדובר בפריקסה של אתמול בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • אל פצ'ינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully