וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפשת הריון שלום: מה גרם לירדן ויזל להגיע לבית של השכנים?

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 11:28

החלק הטוב ביותר בהריון של האושיות המקומיות הוא כמובן התופעה המוכרת, טפשת ההריון. המנחה וחביבת המדור, ירדן ויזל, חוותה את התופעה לראשונה ובגדול. איך קרה שכמעט פרצה לדירת השכן? וואלה! סלבס משועשעת

ירדן ויזל מספרת על רגע טפשת הריון/מסך אינסטגרם yardenvizel

טפשת הריון היא אחת התופעות האהובות עלינו, בטח ובטח כשזה מגיע לנשות הביצה. לא מזמן נגענו ברגע אחד טוב במיוחד (באמת מתנצלים על זה), בו העיתונאית ואושיית הרשת מעיין אדם במהלך הריונה השני איבדה את הרכב בחניון של הקניון וכשמצאה אותו הצליחה לשפשף את האוטו השכן שחנה לידה.

כעת, זו בת הבית של וואלה! סלבס, המנחה ויוצאת הריאלטי ירדן ויזל, שבישרה על הריון ראשון בהתרגשות רבה בחודש ינואר האחרון. כזכור, בהמשך סיפרה הכוכבת על טיפולי הפוריות והדרך הלא פשוטה שעברה עד לבשורה המיוחלת לה חיכתה עם בעלה פלג. ועכשיו? הגענו לחלק המשעשע על התהליך, הלוא הוא טפשת ההריון החביבה.

בסטורי שהעלתה ויזל לחשבון האינסטגרם, שיתפה את 342 אלף עוקביה בסיטואציה מבלבלת במיוחד שחוותה (תודה לאל) קרוב לביתה, אפילו קרוב מדי - בה כמעט נכנסה לבית שלא שלה. "אני מרגישה צורך לעדכן אתכן במשהו שקרה לי עכשיו. קודם כל, אני אתחיל ואגיד שאני זלזלתי באירוע הזה שנקרא 'טפשת הריון'", כך פותחת ירדן את שעת הסיפור בשיתוף התמים ונטול האמונה בתופעה. "לא האמנתי שזה קיים. באמת, אמרתי די עם השטויות האלה, די עם הטפשת הריון הזה. באמת, אני פשוט התכחשתי לזה, אבל בואו תשמעו", ממשיכה לסקרן.

היא מספרת שנכנסה לבניין בו מתגוררת עם בעלה בשלוש השנים האחרונות, עוד יום רגיל בו נכנסת למעלית ועולה לקומה בה גרה, קומה שישית. "אני נכנסת לתומי למעלית של הבניין, פונה שמאלה שמאלה במעלית, באה להיכנס לבית עם המפתחות של הבית ולא של האוטו, בסדר הכל תקין עד כה. פתאום אני רואה מלא עציצים, אני אומרת מה זה כל העציצים האלה? מי שלח לי כל כך הרבה עציצים? כאילו איזה נחמד", מוסיפה ואז מגיע רגע השיא: "מרימה את העיניים, באה להכניס את המפתח, אני רואה 'משפחת...' משפחה אחרת. אומרת מה זה? איפה אני? אני חוזרת למסדרון אני רואה שהגעתי לקומה 9 ואנחנו גרים בקומה שישית. אני אומרת, איך הגעתי לקומה תשע? כאילו, אתם הבנתם? אני כמעט נכנסתי לבית של מישהו אחר", מסיימת ואנחנו? פיפי! בהחלט מחכים לפרק המשך.

וואלה! סלבס בילדותה הייתה נכנסת קבוע לבית השכנה, קובה סלק כמו שלה לא מוצאים בכל מקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully