וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: תומר קפון ואורטל בן שושן נישאו אחד לשנייה בסתר

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 10:57

זוג השחקנים, תומר קאפון ואורטל בן שושן, אומנם נמצאים לא מעט על המסך, אבל מה שקורה בחיים הפרטיים שלהם נשמר בקנאות טוב טוב ובסודיות מוחלטת, עד אתמול. וואלה סלבס פגועה

תומר קאפון, אורטל בן שושן. רפי דלויה
תומר קאפון, אורטל בן שושן/רפי דלויה

צמד השחקנים האהובים, תומר קאפון ואורטל בן שושן הם אחד הזוגות היציבים בביצה המקומית שלנו, הרבה לפני שהפכו להיות כוכבי התרבות שלמדנו להכיר- או לפחות חשבנו שאנחנו מכירים. השניים הפכו להיות זוג כשהכירו בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין לפני 12 שנים, אך הפכו את הזוגיות שלהם לרשמית רק אחרי שפרש מהלימודים.

כשזוג יציב נמצאים כל כך הרבה זמן יחד, כולם מצפים שתהיה גם חתונה מרגשת, אבל מה נגיד? נרדמנו בשמירה. הזוג כך נודע נשוי כבר תקופה ארוכה, אבל איך הם הצליחו להסתיר את האירוע?

השניים נישאו אחד לשנייה מעבר לים בחתונה מצומצמת ואינטימית, תמונות וסירטונים לא היו, או ליתר דיוק לא פורסמו בשום רשת חברתית וכך יצא שעלם החמודות חמק לנו מהרדאר. בנוסף, השניים חיים כיום בארה"ב, שם קאפון מככב בסדרת הלהיט של אמזון "הבנים" בתפקיד פראנצ'י.

כזכור, לאחרונה גילינו שגם מגישת החדשות אדווה דדון והשחקן ידין התארסו והצליחו לשמור על כך מהתקשורת. אם זה לא מספיק, מיכאל מושונוב הפך לאבא לפני חמישה חודשים ורק השבוע גילינו. בסוף יחשף שגם יהודה לוי ונינט טייב עשו קאמבק ופספסנו. טוב נו, מותר לפנטז.

וואלה! סלבס כנראה מבלה יותר מידי מהזמן הפנוי שלה עם הפנים בתוך לאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully