וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות ליאור נרקיס: חתונת הענק של עשרה זוגות של לוחמים

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 10:44

מיזם החתונות של הזמר ליאור נרקיס הספיק לארגן כבר את חתונתם של 12 זוגות שנאלצו לשנות את המתכונת המקורית של החתונה בעקבות המלחמה. אתמול הוא כבר לגמרי התעלה על עצמו, כשתחת החופה עמדו לא פחות מעשרה זוגות בחתונת ענק נוצצת במיוחד. וואלה! סלבס כלה קלה

חתונת הענק של ליאור נרקיס/Brideshoot
חתונת הענק שאירגן ליאור נרקיס. ארן חן,
חתונת הענק שאירגן ליאור נרקיס/ארן חן

הזמר ליאור נרקיס החל במהלך המלחמה במיזם חתונות ייחודי, שנתן מענה ללוחמים שנאלצו לשנות את התכניות שלהם בנוגע לחתונתם בעקבות המצב במדינה. במסגרת המיזם התחתנו כבר לא פחות מ-12 זוגות, חלקם בביתו הפרטי של הזמר ושל אשתו ספיר בסביון, בחתונות בוטיק שלא מביישות אף גן אירועים. אתמול (שלישי) המיזם שבר שיא עם חתונת ענק מרגשת במיוחד.

אירוע הענק נערך הפעם לא בביתו של הזמר, אלא בהאנגר 11 בתל אביב, וזאת כי תחת החופה (או יותר נכון, החופות) עמדו לא פחות מעשרה זוגות של לוחמים. נרקיס זכר מה הוא עושה הכי טוב מלבד להיות יזם ומפיק, לקח את המיקרופון והופיע במהלך האירוע בפני הזוגות והאורחים. יחד איתו הופיעו באירוע גם הראל סקעת, בניה ברבי, התקווה 6, סאבלימינל והצל ועוד.

בראיון שהעניק לאחרונה לאיריס קול ב-103fm סיפר נרקיס על המיזם שזכה לשם "מחתנים את הלוחמים": "יש משהו שהמלחמה עשתה לאנשים. להתחתן זה מבורך, להקים בית בישראל. זו ההמשכיות האמיתית של עם ישראל, ואנחנו נירתם לדבר הזה. עשינו 12 חתונות, היו כמה בבית שלי. יש רגעים מהחתונות שאני בטוח לא אשכח לעולם. זה התחיל מחתונה אחת סך הכול, ואז זה החל להתגלגל. כל פעם שיש לי הזדמנות לתת, זה כבוד גדול בשבילי".

וואלה! סלבס עמדה פעם מתחת לחופה כאורחת והטילה צל בכל התמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully