וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קובי פרץ: "כואב לי בנשמה, הוא עבר השפלה"

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 10:37

ענבל פרץ, אשתו של קובי פרץ ומנהלת יומן ההופעות שלו, הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה לסערה שהתחוללה לאחר שסולק מהופעה בבסיס צה"ל: "לא ישנתי חצי לילה, אני ברגשות מעורבים". וואלה! סלבס ת"ש

קובי פרץ. אביב חופי
נותנת לו גב. קובי וענבל פרץ/אביב חופי

ענבל פרץ, אשתו של קובי פרץ ומנהלת היומן שלו, הגיבה הבוקר (ד') לסערה שהתחוללה לאחר שפרץ סולק מהופעה בבסיס צה"ל בצפון הארץ.

בהודעה שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה ענבל: "לא ישנתי חצי לילה, יש לי רגשות מעורבים בסיפור הזה של השפלה, כאב, עצבים ומה לא בעצם. מי שיודע ומי שלא, אני מנהלת את היומן של קובי בחודשים האחרונים. ההופעה של אתמול נסגרה לפני שבוע, בתיאום עם כולם כולל כולם.

כמובן שאני עושה את כל הבדיקות המקיפות, ברמה שדרשתי שזה יהיה במקום סגור כי יש למחרת הופעות כפולות ולא רציתי שהוא חלילה יתקרר. מה שעשו לקובי אתמול היה מביך ברמה הכי קשה שיש. קובי נסע כמעט שלוש שעות, בדרך היו אזעקות והוא ירד מהאוטו. קובי עזב את המשפחה והילדים ונן לחיילים את כל כולו, על חשבונו. כואב לי בנשמה שזה מה שקרה אתמול, שככה גירשו אותו מהבסיס ושעבר את ההשפלה הזאת".

ענבל פרץ קובי פרץ. אינסטגרם, צילום מסך
ענבל פרץ קובי פרץ/צילום מסך, אינסטגרם

אמש כאמור גורש פרץ מבסיס בצפון, כך לפי פרסום ראשון של רן בוקר מ-ynet. על אף טענת צה"ל שההגעה נעשתה ללא אישור, אנשיו של פרץ מתעקשים שהביקור תואם מראש ואף שלחו לוואלה! תרבות הזמנה לאירוע שבה נכתב שבשעה 18:30 תתקיים ארוחת ערב על האש ולאחר מכן ב-19:45 תתקיים הופעתו של פרץ.

וואלה! סלבס חסומה מהופעות בבסיסים בטענה שהיא רק מורידה את המורל הלאומי

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully