וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפל חדש לבית המלוכה: האם הנסיך הארי בדרך ל- OnlyFans?!

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 10:03

אישה אלמונית שבעברה עבדה בתור חשפנית בלאס וגאס טוענת שהתמזמזה עם הנסיך הארי בימים הפרועים שלו. עכשיו, היא מאיימת לשלוף את ההוכחות מאותו הערב ולהעלות את התמונות לחשבון ה-OnlyFans שלה. וואלה! סלבס ריקוד על עמוד

הנסיך הארי מנשק מעריצה. יורם לימודים, עיבוד תמונה
מתקופת ההוללות/עיבוד תמונה, יורם לימודים

אולי חלק מכם כבר הספיקו להדחיק או חלילה עדיין לא נולדו בתקופה בה הנסיך הארי לא היה ידוע בתור המעיק של המשפחה, אלא בתור הבאד בוי שמחליף בחורות כמו גרביים ולא מפסיק לצאת לבלות, לפחות על פי מה שדיווחו הצהובונים הבריטים.

נראה שהעבר המלוכלך שלו הולך להדביק את הפער לחייו בהווה, כי מי שהייתה בעבר חשפנית בלאס וגאס היא היום כוכבת OnlyFans מתוסכלת, שנעלבה מהנסיך אחרי שלא הכניס אותה לספר האוטוביוגרפי שלו "Spare". על פי הטענות של קארי רויאל (רויאל, באמת?) שפורסמו ב- The Sun הבריטי, הארי הזמין אותה, חשפניות נוספות ואורחים לחדר המלון ב- "Wynn" בו שהה בזמן ביקורו בעיר החטאים בשנת 2012.

זאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, כשהוא היה בן 27 תמונות פרובוקטיביות של הנסיך מאותו הערב המדובר פורסמו ב- Sun הבריטי גם כן אחרי שהופצות ברחבי האינטרנט, בתיעוד הוא היה הוא מחובק על ידי אישה שבקושי לובשת בגדים.

החשפנית לשעבר אמרה לצהובון שיש לה תמונות נוספות של בן המלוכה מאותו הלילה המטורלל: "יש לי כמה תמונות של התחת שלו. אלה דברים שהציבור מעולם לא ראה בעבר. "יש לי תמונות ליד הבריכה לפני אותו הלילה וצילומים של הארי עם בגדים מעור, אנשים יהיו בהלם מהן".

"באמת נפגעתי שהוא לא הוסיף אותי לספר, קרו עוד כל כך הרבה דברים באותו הערב. אני מופתעת שהוא בכלל זכר שם של מישהו שם בגלל שהיא היה דיי שיכור, אבל הוא יכל לדבר על כמה דברים שקרו בינינו, הוא השמיט את זה לגמרי", סיפרה.

אם כל התיאורים האלה לא מספיקים לכם, על פי כוכבת ה- OnlyFans תיארה את הנסיך בתור "משוגע וספונטני", והודתה שראתה בו צד אחר לגמרי מהצד הרשמי שהוא נוטה להציג מול כל העולם. היא סיפרה על חוויות כמו צפייה בו מנגן בגיטרה מדומיינת בזמן שהוא עירום ושר "Beat It" של מייקל ג'קסון כשאיבר המין שלו מכוסה בכפפה.

וואלה! סלבס הכניסה לבוידעם את תקופת השגעון שלה, יחד עם שאריות שהיא מחביאה מהשותף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully