וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ז'ה וו: לא רק לכם השיר החדש של ביונסה הזכיר את הפתיח המפורסם

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 16:14

פחות מחודש עבר מאז שהמלכה ביונסה הכריזה על יציאת אלבומה החדש בקרוב ממנו שוחררו כבר שני שירים, שאחד מהם כבר הספיק לכבוש את הרשת והגיע לראש כל המצעדים. אבל לא מעט גולשים טוענים שהוא נשמע להם מוכר ואף גנוב מתכנית ילדים ישנה. וואלה! סלבס סליחה?!

ביונסה. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
לקחה השראה?/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images

לפני פחות מחודש נערך משחק הגמר של הספורט האמריקאי המשונה ההוא, שבו משחק בן הזוג של טיילור סוויפט ושאליו טרחו מיטב הסלבס הבינלאומיים להגיע, או במילים אחרות- הסופרבול. מלבד ההופעה של אשר על כר הדשא ולזו של סוויפט ביציע, נערך אירוע מדובר נוסף, כשבמהלך הפסקת הפרסומות שודרה פרסומת של המלכה ביונסה, במהלכה הכריזה על יציאת אלבום הקאנטרי החדש שלה בקרוב, ממנו שיחררה באותו הערב שני שירים.

אחד מהשירים שהפך במהרה ללהיט הוא השיר Texas Hold 'Em, שבמהרה כבש את מצעדי השירים, הפך את ביונסה לאישה השחורה הראשונה שעומדת בראש מצעד שירי הקאנטרי החמים של הבילבורד, זכה ללמעלה מ-19 מיליון השמעות בשירותי הסטרימינג השונים וכמובן, זכה להיות טרנד חם עם ריקוד ויראלי בטיקטוק. אפילו המלכה האקדית של הקאנטרי, הלוא היא דולי פרטון, בירכה לאחרונה את ביונסה על ההצלחה ואמרה שהיא לא יכולה לחכות לאלבום המלא שלה.

אבל זמן קצר אחרי שהשיר תפס תאוצה ברשת כבר החלו לא מעט גולשים לטעון שהוא מזכיר להם את שיר הפתיחה של סדרת הילדים הישנה "פרנקלין" ששודרה בין השנים 1997-2004, ואף האשימו את ביונסה בלא פחות ולא יותר מגניבה. הנושא הפך במהרה לדיון סוער ברשתות החברתיות, בין גולשים שטענו שמדובר במקרה הטוב בהשראה או סתם דמיון בין השירים, לבין כאלו שמשוכנעים כי מדובר בהעתקה מכוונת.

@mariel.mp3 Did anyone else notice that beyonce's country song "texas hold em" has the same vibe as the Franklin theme song? Love it! #beyonce #texasholdem#greenscreenvideo ♬ original sound - Mariel Loveland (Best Ex)

הזמרת או מי מטעמה לא הגיבו עד כה לעניין, אבל מי שכן נתן את דעתו בעניין הוא ברוס קוקבורן, שחיבר את השיר לסדרת הילדים הישנה. בהצהרה שמסר קוקבורן למגזין PEOPLE הוא אמר: "אני חושב ש'Texas Hold 'Em' של ביונסה הוא שיר טוב. לצערי אני לא יכול לטעון שהיה לי חלק בכתיבת שלו. התחושה הקצבית דומה לשיר הנושא שלי לסדרת הטלוויזיה 'פרנקלין', אבל לאוזני שם נעצר הדמיון. 'Texas Hold 'Em' הוא השיר שלה, ואני מאחל לה הצלחה איתו!".

וואלה! סלבס עד היום בוכה כשהיא שומעת את שיר הפתיחה של מרקו.

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully