וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה החיקוי ומה המקור? הכפילה של קייט מוס מצליחה להטעות בגדול

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:31

טריק שיווקי נוסף נרשם בהצלחה מרובה בתצוגת אופנה בפריז. קייט מוס לא נכחה באירוע, אך דוגמנית אחת הצליחה לחקות אותה באופן "צורם" ולבלבל את הצופים. וכן, גם את כלי התקשורת. מבחינים בהבדל? וואלה! סלבס שיבוט

קייט מוס; דניס אונונה חקיינית של קייט מוס. Claudio Lavenia; Pascal Le Segretain, GettyImages
מה המקור מה החיקוי?/GettyImages, Claudio Lavenia; Pascal Le Segretain

מותג האופנה Marine Serre הציג את קולקציית סתיו-חורף 2024 בפריז, עוד תצוגה מרשימה על מסלול בו הגימיקים בשנה האחרונה הפכו למבורכים והאמת? גם קצת מאוסים. מה שהצופים בקהל לא ציפו לו זה הבלבול המכוון שנוצר ברגע בו *לכאורה* עלתה קייט מוס האגדית על מסלול הדוגמנות.

קטעי הוידאו שעלו לרשתות החברתיות מתוך התצוגה, מראים דוגמנית בלונדינית פוסעת לה במורד המסלול במעיל עור ומכנסיים תואמים שכללו את פרינט חצי הירח המזוהה עם המותג. מעבר לבלונד הבולט, רשמנו לפנינו איילינר כבד, איפור מעושן ועצמות לחיים משורטטות שמאוד אבל מאוד מזכירות את הדוגמנית האייקונית בת ה-50. הדוגמנית על המסלול הצליחה להטעות גם את העוקבים בבית שנחשפו לשלל סרטוני השיבוט, טריק יח"צ שצלח והפיל בפח גם כמה וכמה כלי תקשורת שלא שמו לב להבדל בין המקור לחיקוי.

אז מי עומדת מאחורי החיקוי המוצלח? מדובר בדניס אונונה, דוגמנית בת 43, שלמעשה בין עבודות הדוגמנות שלה משמשת בין היתר כחקיינית מקצועית של גברת מוס ואף מכנה את עצמה בביו חשבון האינטסגרם הרשמי שלה המונה 67 אלף עוקבים "החיקוי מספר 1 של קייט מוס בעולם", תחת שם החשבוןiamnotkatemoss . אונונה בנתה קריירה שלמה מתוך הדמיון המפחיד שלה למוס ובעיקר משתמשת במראה שלה על מנת ליצור רגעי פפראצי משעשעים ולשחזר את הסגנון של הדוגמנית המוערכת.

אז איפה בילתה בינתיים הגרסה המקורית של קייט מוס? הטופ מודל הייתה עסוקה בהתמנגלות והשתתפות בתצוגה של סן לורן עם בתה ההורסת, לילה בת ה-21.

וואלה! סלבס משתדלת לא להיראות הרבה בפומבי, תמיד מבלבלים אותה עם יוסי מהסביח השכונתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully