וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה זמן שלא: מה גרם לאושיות הביצה להגיע לאותו לוקיישן?

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:13

התקופה האחרונה השאירה (ובצדק) את נשות הביצה בבתיהן, הרחק מהאירועים הנוצצים. הבוקר, הגיעו האושיות המקומיות לשיח מעורר השראה של דנה ויס וריטה. מי זרקו על עצמן משהו וקפצו? וואלה! סלבס מתה על שגרה משעממת

שרי גבעתי באירוע יום האישה של פקטורי 54. לנס הפקות,
שרי גבעתי, אישה יפה ואנגלית יפה עוד יותר/לנס הפקות
ריף נאמן באירוע יום האישה של פקטורי 54. לנס הפקות,
ריף נאמן, באה לספוג השראה נשית מעצימה/לנס הפקות

נראה שלאט לאט אירועי ההשקות ואיתם הסלבס המקומיים חוזרים לסוג של שגרה לצד הלחימה בעזה ובצפון ועל אף שהחטופים שלנו עדיין לא חזרו משבי החמאס.

הבוקר הגיעו נשות הביצה לאירוע התרמה למען "תינוקות של החיים", איוונט מושקע במיוחד לרגל יום האישה, שהרים הצוות החרוץ בפקטורי 54. מי שנבחרו להוביל אותו בתוך החנות עצמה בקניון רמת אביב, הן לא אחרות מהזמרת ריטה והעיתונאית דנה ויס.

כדי להתאים את האירוע האקטואלי למצב בארץ, הזמרת האהובה והעיתונאית יצרו שיח ביניהן על הקול הנשי ותפקידן המכריע של נשים בזמן המלחמה בכל היבטיו (מתצפיתניות ועד לחטופות המבוגרות ששבו מן השבי ואמהות החטופים) - בטח כשאנחנו מתקרבים ליום האישה שיחול ממש ביום שישי הקרוב. בין לא מעט נשים שישבו ושאבו השארה מההרצאה המשותפת, רשמנו לפנינו השתתפות של ריף נאמן, שירלי בוגנים, רותם ישראלי, שרי גבעתי שעסוקה בהסברה באנגלית היפה שלה מאז השביעי באוקטובר, וגם לא שכחה לענוד את הסיכה הצהובה למען החזרת החטופים ועוד רבות, יפות וחכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully