וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?!: לא תאמינו מה שווי הרכב המטורף של השף גורדון רמזי

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 14:22

השף המפורסם (לא מעט בזכות התפרצויות הזעם שלו) הוא איש עשיר במיוחד, המחזיק לא רק במספר מסעדות מצליחות, אלא גם בכמה מכוניות מרשימות במיוחד. אחת מהן היא המכונית איתה נצפה השבוע במהלך דייט שגרתי עם בת הזוג שלו, ולא תאמינו מה השווי שלה. וואלה! סלבס הגה כוח

השף העצבני גורדון רמזי הוא אחד מהשפים המוכרים ביותר בעולם, עם שלל מסעדות מצליחות ותכניות טלוויזיה בכיכובו, שסיפקו לא מעט רגעים אייקונים בזכות התפרצויות הזעם הבלתי נשלטות שלו. אבל מתברר שהשף חובב לא רק אוכל טוב, אלא גם מכוניות יוקרה, כדוגמת המכונית המיוחדת איתה הוא תועד השבוע במהלך דייט שגרתי עם אשתו.

השף המצליח תועד השבוע מחוץ למלון Connaught בלונדון, לשם כאמור יצא עם אשתו טאנה לארוחת ערב. אל המלון הוא הגיע במכונית האסטון מרטין שלו מדגם Valor, שנבנתה במיוחד לחגיגות 110 השנים למותג. המכונית המיוחדת היא אחת מ-11 מכוניות בלבד שיוצרו לטובת החגיגות, וזו שברשותו של השף היא הראשונה שנשלחה לבריטניה, כך שעל פי הדיווחים באתרי הרכילות מעבר לים, הוא למעשה הסלבריטי הראשון והיחידי שמחזיק באחת שכזו. וכמה עולה כל התענוג? במידה ואתם שוקלים לרכוש מכונית שכזו, תאלצו להפרד מלא פחות ממיליון פאונד, כלומר קצת יותר מ- 4.5 מיליון שקלים.

המכונית הייחודית היא לא המכונית השווה היחידה שחונה בחנייה של השף הזועם. רמזי מחזיק בנוסף גם רכב לנד רובר דיפנדר 4X4 שנחשב לאחד מהלנד רוברים היקרים ביותר, בשווי של כ-245,000 פאונד (כמיליון ו-115 אלף ש"ח) ומכונית מירוץ פורד GT. השף סיפר גם בעבר שבתור ילד חלם לנהוג בפרארי 308 ושכיום יש ברשותו אחת שכזו.

וואלה! סלבס נוהגת בבימבה ג'וק בצבע אדום אחרי שקיבלה שלילה כשעברה את המהירות המותרת עם אופני האיזון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully