וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסק שומע? ג'יי באלווין מצא פגם בטסלה החדשה שלך

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 13:12

אם במקרה שמעתם על צורך בעובדים חדשים בחברת טסלה, זה הזמן לפנות לזמר הקולומביאני שהציע פתרון פשוט ל"פגם" שמצא בסייברטראק החדשה שלו. אילון מאסק, זה בשבילך חביבי. וואלה! סלבס נאמנה לרב קו

ג'יי באלווין. Victor Boyko, GettyImages
ובכל זאת, מת על הצעצוע החדש שלו/GettyImages, Victor Boyko

הזמר הקולמביאני ג'יי באלווין החליט להיות לרגע יועץ בענייני בטיחות בדרכים ופלש לתחום המגודר של לא אחר מאילון מאסק. בהגיעו להקלטות לאולפן בלוס אנג'לס עם הטסלה החדשה שלו, הדגיש בעיית בטיחות אפשרית שכוללת המכונה עליו נוסע.

לאחר שהתנסה באלווין ביכולות טסלה סייברטראק ממקור ראשון, סיפר כי פעולת המנוע כל כך שקטה שהיא עלולה להוות סיכון לנהגים שאינם מודעים למהירותם, משום שאין דרך לדעת כמה מהר נוסעים כשנמצאים מאחורי ההגה. אם חשבתם שהביקורת שלו על הרכב המשוכלל של מאסק גרמה לאיש העסקים המילארדר לתהות לעצמו איך יכול למצוא פתרון לבעיה, אתם יכולים להיות רגועים - כי הכוכב הקולומביאני כבר מצא פתרון ראוי עליו סיפר לצוות tmz.

טסלה סייברטראק. טסלה,
המפלצת המדוברת/טסלה

הוא אמנם לא עובד בצוות היזמים של טסלה, אך נראה שזה לא מפריע לו לחשוב מחוץ לקופסא עבור החברה שמגלגלת מיליונים על מיליונים. לאחר ההתנסות שלו, הציע באלווין לפתח התראה קולית כמו רעש או צליל כלשהו למשל, שתעדכן על מהירויות גבוהות ברגע שמגיעים אליהם בזמן נהיגה. התראה כזו לדעתו עשויה להיות המפתח להגברת המודעות והבטיחות של הנהג. הערותיו מגיעות בעקבות התנגשות במלון בוורלי הילס בסוף השבוע האחרון, תקרית שעוררה דיונים רבים על מאפייני הטיפול וההאצה של הרכב.

מלבד זאת, באלווין נשמע די מרוצה מסט הגלגלים החדש שלו, שלדבריו הוא ממש "הצעצוע האהוב החדש" שלו. רכב מפלצתי הכולל גג שמש ענק, טכנולוגיה פנימית מגניבה שוואלה! סלבס לא יודעת לפרט עליה, כמו כל טסלה אחרת, רק עם תכונות משודרגות.

וואלה! סלבס נאמנה לרב קו החופשי חודשי שלה, שם מצאה את הסטוץ האחרון שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully