וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אבא שלך יורק עליך, את צריכה להרכין ראש": אביבית בר זוהר במסר מסוכן

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:41

יוצאת הריאליטי חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא לוקחת יום בשבוע בו תשמור על צניעות, אבל אם נניח את הצחוק בצד היא העבירה מסרים מסוכנים ואלימים והגולשים הגיבו בהתאם. וואלה! סלבס חלחלה

אביבית בר זוהר/אינסטגרם

המילה צניעות היא לא הראשונה שעולה לוואלה! סלבס לראש כשהיא חושבת על אביבית בר זוהר, אבל נראה שיוצאת הריאליטי החליטה לאמץ אותה. אתמול (ב') בר זוהר הודיעה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא החליטה להתלבש באופן צנוע אחת לשבוע.

וואלה! סלבס לא נוהגת להתערב במידת המחשוף של אישה כזו או אחרת, אבל רילז שהעלתה הדליק שפע נורות אדומות. בר זוהר התייחסה למצוות כבד את אביך ואת אמך ואמרה, בין היתר: "אפילו אם אבא שלך ואמא שלך יורדים עליך ומבזים אותך, את צריכה להרכין ראש ולסתום את הפה. ההורים האלה הביאו אותך לעולם, הם יכלו גם שלא. אסור לך בתכלית האיסור להרים את הקול עליהם. את חייבת לרצות את אבא שלך ואמא שלך תמיד".

אביבית בר זוהר. אור גפן,
צנועות ונהנות/אור גפן

העוקבים של בר זוהר לא נותרו אדישים למסרים הקשים והאלימים שלה והגיבו בהתאם: "מסוכן מה שאת אומרת. יש הורים שהורגים, פוצעים, מכים, אונסים, מרעיבים ומתעללים בילדים שלהם. דינם מוות. אוי ואבוי שילד אומלל כזה יכבד את ההורים המגעילים שלו. איפה שמעת שבורא עולם אמר את השטויות שירקת הרגע למסך? את מטיפה ומסוכנת עם המשפטים שלך, תיזהרי בדבריך" כתבה עוקבת מודאגת.

אחרת הוסיפה: "ממש לא וממש ממש לא. דין יריקה כדין תקיפה, לא אבא ולא אמא רשאים לתקוף את ילדיהם והם יורידו ראשם. המסר לקוי אביבה וכך גובל באלימות, ולמעשה נותן לגיטימציה לאבות אלימים להתנהג כך. היום בשנות 2024 מלמדים בגנים את הפעוטות על אלימות ואם קיימת, מלמדים אותם לחייג למשטרה. המסר שלך לא נכון, לא הלכתית ולא מוסרית".

וואלה! סלבס מזכירה לך: את לא לבד. אם את או מישהי שאת מכירה מתמודדת עם אלימות במשפחה, צרי קשר עם מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה במספר 118.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully