וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזניות בזמן סקס? דוגמנית הפלייבוי מספרת על הלילה המוזר עם ליאונרדו דיקפריו

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:59

לילה אחד הספיק לדוגמנית הפלייבוי וחברותיה למתג את השחקן ההוליוודי כ"מוזר וזקן". בראיון חושפת הדוגמנית את ההרגלים המפוקפקים והמפתיעים שלו בחדר המיטות. מוכנים? וואלה! סלבס קינקית

ליאונרדו דיקפריו ודוגמנית הפלייבוי היקה קונינגס. GettyImages; מסך אינסטגרם hieke_konings, GettyImages
"מוזר וזקן" האמנם?/GettyImages, GettyImages; מסך אינסטגרם hieke_konings

דוגמנית הפלייבוי היקה קונינגס בת ה-22, חושפת בראיון למהדורה ההולנדית של המגזין את הזכרונות הרבים מהערב בו פגשה לראשונה את ליאונרדו דיקפריו. השחקן ההוליוודי המוערך בן ה-49 ידוע בתחביבו לצאת עם בחורות צעירות ואם הן דוגמניות מה טוב, לכן הידיעה החדשה והחמה בכותרות מעבר לים היא לא משהו מרעיש במיוחד. מה שכן גרם לנו להרים גבה או שתיים, זה דווקא הדיווחים של הדוגמנית על הלילה המוזר שבילו יחדיו.

נתחיל בזה שהיא החליטה למתג אותו "מוזר וזקן", שתי מילות תיאור מעניינות ביותר בטח כשמדובר ברווק המבוקש בשטח ההוליוודי. "זה היה במועדון סודי בלוס אנג'לס, כזה שאתה יכול להיכנס אליו רק בהזמנה. ראיתי אותו יושב שם בקפוצ'ון השחור והכובע השחור שלו ויצרנו קשר עין", מספרת קונינגס. לאחר מכן סיפרה כי מנהלו האישי של הכוכב משך אותה הצידה ואמר לה שליאו רוצה לדבר איתה והוביל אותה לשולחן של השחקן הממתין.

מהפטפוטים הראשונים סיפרה כי העלתה בפניו את נטייתו לנשים צעירות יותר, דיקפריון מצידו הודה שהוא "אשם". דבר הוביל לדבר והשניים התנשקו, רגע אותו תיארה הדוגמנית כ"זה היה בסדר, אבל לא הכי טוב שהיה לי". לאחר מכן קיבלה הזמנה להמשך הערב לצידו, הזמנה שנאלצה לסרב לה: "הוא היה קצת בשוק, כמובן שהוא לא רגיל לזה. כשאמרתי לו שאני לא מכירה אותו מספיק טוב, הוא ענה במתיקות שהוא מכבד את זה", מוסיפה דוגמנית הפלייבוי.

בהמשך הראיון מספרת כי דיקפריו פנה לבחורה אחרת ולקח אותה הביתה. חוויה בלתי נשכחת עליה דיווחה כי לשחקן ישנם הרגלים מפוקפקים בחדר השינה, ביניהם שימוש באוזניות במהלך קיום יחסי המין. למה הוא צריך אוזניות אתם שואלים? "חברה אמרה שהוא שם את האוזניות בזמן הסקס כי הוא לא רוצה לשמוע אותה, אחרת אמרה שהוא אפילו שם לה כרית על הראש. הוא מוזר מדי וזקן מדי", קבעה קוניגנס.

כזכור, השם האחרון שנקשר לשחקן ההוליוודי המצליח הוא של הדוגמנית האיטלקייה ויטוריה צ'רטי. השניים נצפו מבלים יחד באיביזה בחודש אוגוסט של שנה שעברה ובמספר הזדמנויות שונות בלונדון במילאנו תחת הפלאשים המסנוורים של צלמי הפפראצי המקומיים.

וואלה! סלבס לא חובבת מועדונים גדולה. אין לה מה לחפש במקומות שמגישים בהם אדממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully