וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, מה רע? לא תאמינו כמה הרוויחה ריהאנה על הופעה אחת בהודו

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 12:25

הזמרת ואשת העסקים ריהאנה לא נצפתה על במה מאז מופע המחצית האייקוני שלה בסופרבול לפני קצת יותר משנה, אז מה היה הסכום ששכנע אותה להגיע להודו ולהופיע לאנשים העשירים בעולם? וואלה! סלבס צרות עין

מופע המחצית של הזמרת ריהאנה באירוע הסופרבול של שנה שעברה היה שיא השיאים מכל בחינה, אם זה השירים, הביצועים וכמובן- חשיפת ההריון המרגש בתלבושת האדומה והמחרפנת שגם קיבלה הומאז' מזמרת בביצה המקומית שלנו, הלא היא עדן בן זקן.

מאז אותו פברואר ריהאנה לא נצפתה על הבמות, וגרמה לכולם לחשוש שהאלבום הבא או מוזיקה חדשה בכללי רק ממשיכים להתרחק בעיקר בגלל העובדה שעברו כמעט שמונה שנים מאז העלתה הופעה באורך מלא. אך מתברר שלמרות ההפסקה שלקחה, יש תענוגות בחיים ששממורות כנראה לעשירים בלבד, לפחות עד שהזמרת תחליט אחרת.

על פי הדיווחים מעבר לים, בתמורה ל- 6.3 מיליון דולר, הכוכבת הסכימה לבצע 19 שירים ולהעלות מופע מלא לכבוד המאורסים הטריים, עננט אמבאני ורדהיקה מרצ'ן, ששייכים שניהם לשושלות מרשימות ומלאות בכסף. רשימת האורחים באירוע הייתה מלאה גם היא בכל המי ומי: ביל גייטס, מארק צוקרברג, איוונקה טראמפ ועוד כוכבים נוספים גם מתעשיית הבידור של בוליווד.

וואלה! סלבס יכולה להרשות לעצמה אולי חבילת מסטיקים ב- 6.3 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully