וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פתוח לזה": זאק אפרון חושף לראשונה שהוא מוכן להיות אבא

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 11:58

הרווק המבוקש ניסה להתמקד בשנים האחרונות נטו בקריירה הנוצצת, והנה הגיע הרגע בו החליט לחשוף את התכניות שלו להפוך לאבא. אפשר לקרוא לך דדי? וואלה! סלבס אמהית

השחקן הלוהט בן ה-36 יודע להצניע היטב את חייו כשזה מגיע לעלילות רומנטיקה בגזרתו. בת הזוג הידועה האחרונה שלנו הייתה הדוגמנית האוסטרלית ונסה וואלדרס ב-2021, השניים החזיקו יחד שנה והחליטו לפצל כוחות. כעת בראיון לחדשות E! הרווק המבוקש זאק אפרון מדבר על האפשרות לגדל ילדים כשהוא יהיה קצת יותר מבוגר.

"אני חושב שאני ארצה מאוד להביא ילדים לעולם יום אחד", אמר בראיון. ועם כמה שזה מרגש לשמוע, אפרון לא תמיד היה להוט על הרעיון של להיות אבא. בראיון משנת 2016, הוא אמר ל-People: "אני לא בטוח שאני בנוי לזה. אני לא יודע אם יש לי את הסבלנות". עם זאת, נראה שהדעות שלו השתנו מאז לכיוון חיובי.

"אני חושב שזה משהו שאתה פשוט צריך לחוות", המשיך השחקן להתוודות ברצונות החדשים שלו, "אתה לא יכול באמת לדעת איך זה עד שזה קורה לך. אז אני פתוח לזה". בשנים האחרונות התמקד אפרון בעבודה ובהמשך קידום הקריירה הנוצצת שלו, רק בחודש דצמבר האחרון קיבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד - עוד סימן דרך להצלחתו.

למרות שיצא לו כבר לשחק את תפקיד האב בכמה מצילומי סרטיו האחרונים ואף ניסה להימנע מכך, "הבנתי שאני לא מוכן בצורה דרסטית לחלק הזה", ייתכן שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן כדי לראות את אפרון הופך לאבא, התמונות לצד אחיו הקטנים באינסטגרם כבר מעידות על בשלות מסוימת והוא עצמו לא התבייש לקבוע בראיון האחרון: "אני חושב שזה יקרה מתישהו, אני פשוט לא יודע מתי".

וואלה! סלבס הקדישה את כל חייה לשיא הקריירה שלה: תחרות הוט דוג בגרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully