וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס: "גורמים למשפחות החטופים להרגיש שהם הבעיה"

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 10:41

הסטייליסטית שתמיד צודקת ללא יוצא מן הכלל, התייחסה בפודקאסט להתנהלות הממשלה מול משפחות החטופים והעבירה ביקורת קשה על הדרך בה הן צריכות להילחם על שחרור יקיריהן. וואלה! סלבס דיכאון

אם יש אישה אחת שתקבל את הקול הצורם של וואלה! סלבס כשתחליט להיכנס לפוליטיקה, זו דורין אטיאס. הסטייליסטית התייחסה בפודקאסט "אש!" להתנהלות הממשלה מול משפחות החטופים ומתחה ביקורת מתבקשת על היחס שהן מקבלות.

"אף אחד לא נושא על כפים את משפחות החטופים. כמו שאני רואה את זה, אם אני הייתי ראשת ממשלה, אני הייתי שוכרת עבורם חלל ובחלל הזה היו פסיכולוגים, בופה, אנשים לדבר איתם, ספה נעימה לשבת והיה להם מקום לחזור. הייתי אומרת להם 'אין חשובים מכם, זה הבית שלכם וכל יום יגיע לפה נציג מהממשלה שלי ויספר לכם מה אנחנו עשינו היום, יספר לכם גם סודות שהאזרחים לא יודעים כי הילדים שלכם שם".

דורין אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
תמיד צודקת. דורין אטיאס/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

אטיאס המשיכה ואמרה: "במקום זה עוצרים אותם בהפגנות, נותנים להם להילחם, הופכים אותם לאשמים וגורמים להם להרגיש שהם הבעיה. אם אנחנו נמצאים במצב כזה איום, אני דורין הקטנה רוצה לתת להם גב".

המונולוג עלה כפוסט ואטיאס קיבלה תמיכה נרחבת: "אפשר אחת כמוך בכנסת ישראל?" שאל עוקב נלהב ואילו אחרת הוסיפה " אין עלייך בעולם, כמוך אנחנו צריכים בממשלה גברת. את מציאותית. רק בדרך אהבה, חמלה ואכפתיות אפשר לחבר את העם בחזרה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully