וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעשה לי חביתה וילד ביי": התחביב החדש של יהודה הקפיץ את דנה פרידר

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:01

לא ברור אם השתתפותה של פרידר בסדרה "הטבח" היא זו שגרמה ליהודה לעלות על סינר. מה שבטוח זה עושה לה חשק עז לחביתה, אבל לא רק. האם יש קריירה חדשה בפתח? וואלה! סלבס אוהבת רמזים

יהודה לוי בקורס בישול של אטיליו. מסך אינסטגרם yuda29, צילום מסך
מגרעות יש אדוני?/צילום מסך, מסך אינסטגרם yuda29
דנה פרידר בתגובה לקורס הבישול של יהודה לוי. מסך אינסטגרם yuda29, צילום מסך
לא לוחצים או משהו - אבל כן!!!/צילום מסך, מסך אינסטגרם yuda29

שחקן, דוגמן, מנחה ומנטש אמיתי, כל אלה הם רק חלק ממאפייניו וכישוריו של יהודה לוי שלא מפסיק להפתיע אותנו. ואנחנו רק שאלה - מה עם מגרעות נגיד?

בריל נלהב במיוחד שיתף היום השחקן את 255 אלף עוקביו, בכך שסיים סדנת בישול בבית הספר לבישול 'אטיליו'. "אני לא יודע מאיפה להתחיל ומה לעשות", אומר לוי בתחילת הסרטון שבהמשכו כבר נראה ממש שולט בענייני המטבח והמחבתות. "משורף חביתות לשרוף על אטיליו! התאהבתי!", כך כתב והכריז שכבר הספיק להירשם לסדנה הבאה. כל זה בתוספת רשמית של תעודת גמר בקורס 'הבשלן הביתי'.

מי שבטח ובטח תהנה מכל הטוב הזה, זו דנה פרידר. השחקנית ובת זוגו של לוי בשנה האחרונה שכבר הספיקה להתעורר לנוכח פרסום סיום הקורס והשאירה לו תגובה מתוקה במיוחד: " תעשה לי חביתה וילד ביי". וואלה! סלבס לא לוחצת או משהו, אבל אולי קודם ילד ואחרי זה חביתה?

כזכור הפאוור קאפל איחד כתובות בחודש יולי האחרון כפי שסיפרנו לכם כאן לראשונה, חמישה חודשים אחרי שהרעידו את הביצה המקומית כשהתחילו לצאת. כך שאם יש מישהו שעומדת להנות מהתחביב החדש של השחקן האהוב זו בהחלט פרידר.

וואלה! סלבס לא רוצה להיות עלוקה, אבל היא מזמן כבר מתה להיות דודה שרופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully