וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הזוגיות החדשה: השינוי המטריף הנוסף של עומר נודלמן

29.2.2024 / 14:16

גם אנחנו מנסים לעמוד בקצב של הדוגמנית והשחקנית המהממת - בין הפרידה המתוקשרת מארוסה לשעבר לזוגיות החדשה עם "אח של", נודלמן הספיקה לעשות שינוי נוסף ולא פחות מרגש. וואלה! סלבס מתנשפת

עומר נודלמן צבעה את השיער לחום לכבוד תפקיד חדש/צילום מסך אינסטגרם __omernudelman__

המון שינויים חלים בחייה של עומר נודלמן בתקופה האחרונה. רק השבוע סיפרנו לכם לראשונה כי הדוגמנית נמצאת בתחילתה של זוגיות, עם לא אחר מאחיה של קורל סימנוביץ', שון. כל זה כשלושה חודשים לאחר הפרידה המתוקשרת שכללה ביטול אירוסין וחתונה, לבן זוגה לשעבר עידו ברניקר.

עומר נודלמן צבעה את השיער לחום. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
"ביי ביי בלונד אשוב בקרוב"/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__

היום נודלמן בת ה-26 הפתיעה בשינוי חדש ומרענן לא פחות, כשלתפקיד משחק חדש שעתיד להיות הסרט הקולנועי הראשון שלה, "בחורים טובים", היא הפציצה במייקאובר חביב ביותר. השחקנית והדוגמנית שידועה ביופיה ובשיערה הבלונדיני ומעורר הקנאה יש לציין, עשתה מהפך בצבע השיער וצבעה לחום בהיר. "קמתי חומה. מה קורה פה?", הצטלמה לסטורי חמוד באינסטה ומיד הסבירה שהשינוי מיועד לתפקיד חדש ושהיא "עוד מתרגלת לזה".

ברונטית, בלונדינית או אדמונית, אנחנו יודעים שנודלמן ככל הנראה תראה מעולה בכל שינוי שיחול עליה. ואם פחות חיבבתם, אל דאגה - בסטורי אחר שהעלתה כתבה: "ביי ביי בלונד אשוב בקרוב", מה שמסתמן כרענון צבע תקופתי בלבד. מה דעתכם?

וואלה! סלבס שונאת שינויים, הם גורמים לה לחוסר תאבון וזה לא מאפיין אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully