וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, מפתיע: לא תאמינו איך נראים ההורים של מגי אזרזר

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 10:40

השחקנית המושלמת ואולי האהובה ביותר בארץ, מגי אזרזר, שיחקה אתמול בתפקיד הראשי בפרמיירה להצגה "הדה גאבלר". כמובן שלכבוד האירוע המרגש כל המשפחה הקרובה הגיעה. זאת אומרת, כמעט כולם. וואלה! סלבס דרמטית

פרימיירה הדה גאבלר. רפי דלויה,
פרימיירה הדה גאבלר/רפי דלויה
מגי אזרזר עם ההורים שלה פרימיירה הדה גאבלר. רפי דלויה,
מגי אזרזר עם ההורים שלה פרימיירה הדה גאבלר/רפי דלויה

האולם בתיאטרון בית ליסין התמלא אמש (ד') לכבוד הפרימיירה להצגה "הדה גאבלר". בתפקיד הראשי של המחזה כיכבה אחת השחקניות האהובות ביותר במדינת ישראל, מגי אזרזר, שהצליחה להכניס את עצמה לדמות הנורווגית הקרירה תוך שהיא מביאה גם את מגי שאנחנו מכירים לידי ביטוי בו זמנית.

מי שהגיעו לשבת בקהל כדי להרים ולתמוך באזרזר הם כמובן ההורים והאחיות שלה, שגם חיכו להגיד לשחקנית כמה היא הייתה מעולה בהרמת הכוסית ממש רגע אחרי שירדה מהבמה. מי שכן היה לנו חסר בעיניים הוא הבעל קותי סבג, שלא שבר שיגרה וגם הפעם לא הגיע לפרמיירה או להופעה של אישתו שהוא כל כך אוהב. בסדר, נסלח לו, בכל זאת יש להם שתי ילדות קטנות בבית.

כוכבים נוספים שתפסו את תשומת ליבה של וואלה! סלבס היו השחקנים כרמל בין ואסף יונש שמשחקים בהצגה חברים הכי טובים/מאהבים. השניים ירדו מבגדי הדמות וחזרו לגלם את עצמם בחיים האמיתיים, לא שיש יותר מידי שינוי כי בשני היקומים הם מככבים כזוג לכל דבר.

וואלה! סלבס סיימה את קריירת המשחק שלה אחרי ההצגה המצליחה במתנ"ס שדרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מגי אזרזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully