וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה לאונליפאנס: הכוכבת היצירתית שהצליחה לכסות את המשכנתא

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 17:01

כוכבת "הסופרנוס" הייתה צריכה למצוא דרך יצירתית כדי לסגור את החודש והצליחה לסיים את כל התשלומים על המשכנתא שלה בזכות מכירת תמונות שלה באונליפאנס. וואלה! סלבס סטריפ טיז

אתם אולי זוכרים אותה בתור אדריאנה לה סרבה, אבל השחקנית דראה דה מתאו בת ה- 52 כבר ממש לא קרובה לעולם הבידור ההוליוודי, טוב זה לא ממש מדוייק, כי בימים אלה היא אכן מבדרת אנשים אבל בעזרת תמונות עירום שלה ב- 60 שקלים לחודש.

אם חשבתם שההחלטה לפרוש מההצלחה ההוליוודית הובילה אותה לקרשים אז תחשבו שוב, כי מתברר שהיא הצליחה לסיים את התשלומים על המשכנתא של הביתה שלה: "זה הציל אותנו. האונליפאנס מאה אחוז הציל לי את החיים, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל זאת האמת", הודתה בפני ה- Daily Mail בראיון שפורסם אתמול (ג').

מתברר שלמרות הכסף הטוב, הבחירה בפלטפורה השנויה במחלוקת הייתה מוצא אחרון אחרי שלא הצליחה להשיג עבודות במהלך סגרי הקורונה ואחריהם כיוון שסירבה להתחסן: "חשבון הבנק שלי התעקל והבית שלי הוצף אז ניסיתי למכור אותו במהירות. רציתי למכור את הבית לפני שהוצאה לפועל יקחו אותו", הודתה בתוכנית שבסוף לא הייתה צריכה לממש, כיוון שרק כמה דקות אחרי פרסום התמונות הראשונות המצב הכלכלי שלה כבר השתפר פלאים.

וואלה! סלבס ניסתה למכור תמונות עירום אבל בשלם מסויים התחילו לשלם לה כדי למחוק אותן לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully