וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה לקחת את הסיכון הזה?": הסיפור של הגר משה מחדר הלידה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 16:01

הלידה הראשונה של כוכבת הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", הגר משה, הייתה לא פשוטה וגם עכשיו, בלידה השנייה היא עברה אתגר לא פשוט: "שום דבר מזה לא מובן מאליו". וואלה! סלבס אפידורל

הסיפור של הגר משה מחדר הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
הסיפור של הגר משה מחדר הלידה/צילום מסך, אינסטגרם
הסיפור של הגר משה מחדר הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
הסיפור של הגר משה מחדר הלידה/צילום מסך, אינסטגרם

לידות הן אמנם דבר טבעי ומאוד מרגש, אך יחד עם הבאת החיים והרחבת המשפחה עלול להגיע גם סיכון אמיתי, כמו במקרה של יוצאת התוכנית "חתונה ממבט ראשון" הגר משה ובן זוגה אותו הכירה תחת החופה של הריאליטי, ניר פור.

בפוסט שהעלתה משה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה בחוויה מההריון השני וחדר הלידה: "אריאה נולדה בקיסרי בגלל מנח עכוז וכשנכנסתי להריון נוסף כל כך מהר היה ברור לכולנו שזה הולך לקיסרי בגלל סיכון לקרע ברחם. הייתי כל כך בהודיה על ההריון ורציתי שהוא רק יעבור בשלום שלא התעסקתי באיך ללדת, העיקר שבידיים מלאות".

"כלל שההריון התקדם התחיל להתעורר בי הרצות לחוות לידה ואגינלית, רצון שלא הצלחתי לשחרר הרופאים שמלווים אותי בשני ההריונות (שמיותר לציים שאני סומכת עליהם בעיניים עצומות) אמרו לי ובצדק שקרה לי נס ולא ברור למה אני צריכה בכל זאת להתגרות במזל?".

הסיפור של הגר משה מחדר הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
הסיפור של הגר משה מחדר הלידה/צילום מסך, אינסטגרם

"זה מסוג הדברים שהם מעבר להיגיון הבריא ולסטטיסטיקה, מסוג הדברים שאי אפשר להסביר במילים. בסופו של דבר נקבע תאריך לקסרי ואמרנו שאם תתפתח לידה ספונטנית לפני נחליט איך מתקדמים בהתאם למצב. אבל ליקום היו תוכניות משלו ולקטנה לא היה שום עניין לצאת לפני המועד של הלידה".

"יום לפני הניתוח אני עוד מתלבטת אם ללכת או לדחות אותו, ניסיתי לחשוב מאיפה האובססיה ללדת רגיל. הייתה לי חוויה מעולה בניתוח הקודם, ד"ר קסטל שקצרה היריעה מלהכיל כמה הוא עילוי, ניתח אותי. ההחלמה הייתה יחסית קלה, כבר צלקת שכמעט לא מורגשת ונראית סבבה, אז מה העניין? למה לקחת את הסיכון הזה?".

"ואז הבנתי שמה שהפריע לי בניתוח עם אריאה היה שניר ואריאה יצאו מהר מהחדר ניתוח (התפתחו צירים לפני מועד הניתוח וזה הפך לקיסרי חירום). את אריאה ראיתי רק בהתאוששות שוב. וזה היה החלק הקשה. למרות שלא הייתי לבד והצוות באמת עטף אותי, כל מה שרציתי היה את אריאה עליי. אז ביקשתי שהפעם הקיסרי יערך באפס הפרדה מה שהפך את החוויה למדהימה", חלקה את השינוי החיובי.

הסיפור של הגר משה מחדר הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
הסיפור של הגר משה מחדר הלידה/צילום מסך, אינסטגרם

"ד"ר קסטל ניתח אותי שוב שזו זכות גדולה, האווירה בחדר הניתוח הייתה מרגשת, עם פלייליסט של שירים שהתנגן ברקע, נתנו לי לראות את החילוץ שלה מהרחם שזה היה הרגע הכי מדהים בחיים שלי. שמו אותה מיד עלי לסקין טו סקין והיא נשארה עלי לאורך כל הניתוח, אפילו הצלחתי להניק. אחר כך היא עברה איתי להתאוששות. היא לא זזה ממני וזכיתי לחוות איתה את הרגעים הראשונים שלה בעולם הזה, וזו הייתה חוויה שאזכור כל חיי".

"שוב פעם למדתי על בשרי שלא את הכל אפשר לתכנן ושאני בטח לא תמיד יודעת מה נכון לי, כי במהלך הניתוח הסתבר שלידה רגילה הייתה מסכנת מאוד אותי ואת הקטנה, ולא בטוח בכלל שהרחם שלי היה עומד בזה. תודה לאל על ההשגחה הפרטית ושהכל עבר בשלום כי שום דבר לא מובן מאליו", חתמה בנימה אופטימית ומשמחת.

וואלה! סלבס מתגעגעת לרחם, שם לא הייתה צריכה לשלם שכר דירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully