וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר שרקי ספג הערות הומופוביות: "טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 12:56

כתב החדשות המתוק סיפר בחשבון האינסטגרם שלו שאדם מבוגר שאינו מכיר הלך אחריו והשמיע הערות מכוערות: "יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה, אבל יש". וואלה! סלבס חשוכה

יאיר שרקי. ניר פקין
חוצפה. יאיר שרקי/ניר פקין

כתב חדשות 12 יאיר שרקי חשף הבוקר (ג') שספג הערות הומופוביות מאדם זר ברחוב. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, סיפר שרקי על החוויה הלא נעימה, בלשון המעטה, שעבר.

"משהו אישי אבל לא רק: לא ידעתי הבוקר באיזו רשימה בדיוק לתמוך למועצה, אבל כשהלכתי לשתות קפה בשוק ראיתי שמפלגה עם הנוכחות המורגשת ביותר במחנה היתה מפלגת נעם. והבנתי שאני מוכרח להצביע. פעילים שמנסים בחביבות לשדל את העוברים ושבים להצביע לרשימה הקיצונית ביותר, ובחסות הנמנום של המחנה הליברלי עוד עשויים לרשום הישג שיביא לרוב חרדי-חרד"לי במועצה, כזה שיכביד על משה ליאון להמשיך במדיניות המאוזנת שלו בעיר.

ובדיוק כשהייתי בדרכי לקלפי קרה לי משהו שלא קורה לי הרבה. אבל קורה לפעמים. אדם מבוגר (שאינו קשור לנעם, לפחות לפי חזותו. הספקתי לצלמו רק מהגב) התחיל ללכת אחרי ולהשמיע טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם אפילו כאן. מכוערים מאוד. וזה בלב מחנה יהודה, במקום שבו אני גר בשנים האחרונות".

"יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש. כדי לא להוציא דיבת ירושלים אומר: העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, במובנים רבים יותר מתל אביב. אבל חשוב שתישאר כזאת.
ולכן כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית. צאו להצביע. כדי שנוכל להישאר בעיר".

שרקי יצא מהארון בפוסט אמיץ ומעורר השראה לפני שנה בדיוק. בטקסט ארוך שפרסם, כתב אז בין היתר: "אני אוהב בנים. אוהב בנים ואת הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם. היה לי חשוב לומר זאת כאן במקום שהוא רשות הרבים למרות שזה דבר פרטי, פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ולבית ולחיות באמת".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר שרקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully