וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיה היא קניה": קים קרדשיאן לוקחת צעד אחורה מהחלום להיות עורכת דין

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 16:22

כולנו ראינו את המאמצים האינסופיים של קימי לעבור את מבחני הלשכה ולהיות לעורכת דין מצליחה, לפחות כפי שמצליחה בשאר עסקיה. אך האדם מתכנן ואלוהים צוחק ונראה שהטייטל עומד בסימן שאלה. האם זה קניה ווסט שעומד בדרכה? וואלה! סלבס פאה ופטיש

קים קרדשיאן בטקס CFDA 2023. Dimitrios Kambouris, GettyImages
קימי מרימה ידיים?/GettyImages, Dimitrios Kambouris

זה שקים קרדשיאן מנסה לחלק את זמנה תוך כדי שהיא דובקת בתואר שכל כך רצתה כ"עורכת דין" זה לא חדש. רובנו ראינו או שמענו את כל הניסיונות שלה לעבור את מבחני הלשכה בשנים האחרונות ובין היתר את המאמץ המתמיד שלה על מנת להתקדם בתחום.

כעת על פי דיווחים מעבר לים, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים מתכוונת לשים את חלומותיה להיות עורכת דין בצד, להפוגה קצרה. זאת לאחר שמצאה את עצמה נמשכת ליותר מדי כיוונים, כך נמסר לפי מקור ל-The sun. "בשנה שעברה היא הבינה לאט לאט כמה זה מייגע וכמה המחקר לא נגמר", סיפר והוסיף: "היא לא יכולה לפרוש מזה מבלי להיראות רע. זה נראה כאילו היא לא הצליחה לעבור את זה אחרי כל העבודה וכל הדיבורים שלה על כמה היא הייתה נלהבת לדחוף לרפורמה בכלא".

קניה ווסט. Getty Images. Oliver Contreras, GettyImages
מקור הבעיה שלה? אולי/GettyImages, Getty Images. Oliver Contreras

מי שקצת מכיר את קימי ועוקב אחרי חייה, ודאי יודע שמדובר באושייה שעוסקת רוב יומה בין עסקיה המשגשגים לבין הסקנדלים המשפחתיים, המשודרים בעיניי המצלמות. "היא הייתה עסוקה מדי כי היוזמות העסקיות השונות שלה זינקו. בין מסע רכישות ענק והשותפות החדשה, לבין עסקי 'סקימס' שלה - כולם צריכים אותה עכשיו", טען המקורב והוסיף את מקור הבעיה לטענתו: "הבעיה הגדולה ביותר שיש לה היא שאינה מסוגלת להתקדם למבחני לשכת עורכי הדין, או להקדיש את זמנה ללימודים היא קניה. בגלל שהוא אב כל כך לא אמין כרגע, היא לא יכולה לסמוך או להסתמך עליו שיעשה את חלקו בהורות", הוסיף המקור.

למרות השמועות, נראה שקים קיי הסטודנטית החרוצה למשפטים מסתכלת קדימה בקריירה המשפטית שלה, שכן לאחרונה הקדישה את מאמציה על מנת למנוע מאדם להיות מוצא להורג בדאלאס. האדם הזה הוא איוון קאנטו, שלכאורה לא עשה את הפשע שהואשם בו (הריגת בן דודו וארוסתו, ועל כך ישב 20 שנה בכלא), וקימי מצידה נואשת לעזור לו להשיג את חירותו.

אם מנת שווארמה זה פשע, וואלה! סלבס היא אסירת עולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully