וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה לא ציפינו: מרתה סטיוארט חושפת שהיא לא לובשת תחתונים

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 14:50

אשת העסקית וכוהנת האירוח בת ה-82 חשפה במהלך ראיון פרט מפתיע במיוחד, וגילתה שהיא לא נוהגת ללבוש תחתונים. אבל אל דאגה, היא דואגת ללבוש משהו אחר במקום, והסיבה לכך משונה במיוחד. וואלה! סלבס קומנדו

מרתה סטיוארט מותאם לבוקסה. אינסטגרם, צילום מסך
בסדר גמור גברת/צילום מסך, אינסטגרם

אשת העסקים, כוהנת הבישול והאירוח ובעיקר, אייקון התרבות מרתה סטיוארט נמצאת כבר שנים רבות בתעשייה, ועדיין מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש. והפעם, סטיוארט בת ה-82 חשפה במהלך ראיון פרט משונה במיוחד, וגילתה שהיא לא נוהגת ללבוש תחתונים, אלא משהו אחר לגמרי במקום.

במהלך ראיון ל- Page Six סיפרה הכוכבת שהיא אוהבת ללבוש רק בגדי ים מתחת לבגדיה וזה "למקרה שהיא תרצה לשחות". סטיוארט המשיכה וסיפרה: "בגדי ים הם התחתונים שלי. אני לא לובשת שום דבר מהדברים המובנים האלה. בלי תחרה הדוקה, ובלי סקימס עבור מרתה", ציינה הכוכבת את מותג ההלבשה התחתונה המוכר של קים קרדשיאן, אבל הבהירה כי היא "אוהבת את סקימס. אני חושבת שהם משרתים מטרה טובה מאוד - אבל אני לא לובשת אותם. אני לובשת רק בגדי הים של Aerie מתחת לבגדים שלי".

על פי הדיווח, סטיוארט הבינה מהר מאוד שאולי כשלה קצת בלשונה כשציינה את המותג של כוכבת הריאלטי ואמרה: "האם קים קרדשיאן הולכת לכעוס עליי?" אבל אז היא חשבה על כך ואמרה: "לא, היא לא תכעס עליי. היא יודעת שאני לא לובשת סקימס".

באותה הזדמנות, הכוכבת נשאלה גם לגבי התכניות שלה לעתיד ועל העסקים שלה, וסיפרה כי היא וחברה הטוב, הראפר סנופ דוג, ממשיכים לעבוד על דברים יחד: "אנחנו עובדים על הרבה פרויקטים ביחד, כמו מצתים של Bic, יין. אנחנו עובדים גם על נעלי סקצ'רס. הוא יותר מראפר בשבילי. הוא איש עסקים מצוין".

וואלה! סלבס לא נוהגת גם היא ללבוש בגדים תחתונים. או בגדים בכלל. היא גם ככה לא יוצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully