וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לו דווקא? לנסיך וויליאם יש סיבה טובה למנוע את חזרתו של הארי

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 14:35

השיח על חזרתו של הארי לתפקיד מלכותי החל לצוף בחודש האחרון, עקב מחלתו של אביו המלך צ'ארלס. כעת, מקורות לארמון מספרים כי הנסיך וויליאם הולך למנוע את חזרתו לחיק המלוכה. למה אתם שואלים? וואלה! סלבס גן שושנה

בווידאו: הנסיכים וויליאם והארי תועדו משוחחים במהלך ההלוויה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס

האישיוז היחסים בין הנסיך וויליאם לאחיו הנסיך הארי כנראה לא הולכים להיעלם בקרוב. לפי המומחית המלכותית והפרשנית הלנה צ'ארד ל-mirror הבריטי, יורש העצר מנסה לעכב ולחסום את חזרתו של אחיו הארי לחיק המלוכה. זאת על מנת להגן על אשתו קייט מידלטון. מה זה אומר?

מסתבר שלנסיך מוויילס יש "מהומה פרטית משלו" לאחר הניתוח האחרון של מידלטון ואבחנת הסרטן של אביו, המלך צ'ארלס. בעקבות הדברים הללו הוא לא מתכוון לאפשר לאחיו הצעיר "להתפרץ בחזרה למשפחה" עקב בעיות אמון, "הוא לא סומך עליו", לדברי הפרשנית. מנגד היא טוענת כי האינטרס צריך להגיע מטעמו של הארי על מנת לשמור על קשר עם משפחתו מכיוון שהוא מייצג "המשכיות, יציבות וגאווה". האמנם?

הנסיכים וויליאם והארי בחתונתם של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוז, אנגלפילד, בריטניה, 20 במאי 2017. רויטרס
לא סומך עליו?/רויטרס

הערותיה של המומחית הגיעו לאחר שנטען כי הארי יהיה מוכן לקחת על עצמו באופן מפתיע תפקיד מלכותי זמני בזמן שאביו צ'ארלס חולה. עם זאת, מקור המקורב לנסיך וויליאם טען כי אין סיכוי שזה יאפשר לאחיו לחזור.

בראיון לפוקס ניוז נאמר: "הוא מאוד מגונן על אשתו קתרין, הנסיכה מוויילס ולא ייתן לשום דבר להפריע לה להחלמה. אני לא מאמינה שהנסיך הארי באמת מעוניין לתמוך במשפחת המלוכה הבריטית, אבל הטבע שלו הוא משפחת המלוכה", והוסיפה: "הוא חשב שזה היה רעיון רע בזמנו וזה ברור לו עכשיו יותר מתמיד. אם מישהו הולך לקחת על עצמו עוד תפקידים זה יהיה וויליאם וזה אפילו לא על הפרק כרגע. הפוקוס העיקרי שלו הוא על בריאותו של אביו, משפחתו ומה שטוב למלוכה. יש סיכוי אפסי שהארי יחזור בכל תפקיד".

הטענות מגיעות לאחר שהארי, עזב את בית המלוכה הבריטי עם אשתו מייגן מרקל ב-2020 וכעת מתגוררים השניים בקליפורניה יחד עם שני ילדיהם ארצ'י וליליבת. כזכור, מוקדם יותר החודש דווח כי התקיימו בין הארי למלך צ'ארלס חילופי דברים מעט קשים במהלך ביקורו בלונדון.

וואלה! סלבס ניסתה לעזוב את הבית בגיל 16 אחרי שגילתה שאחותה נוגעת לה בדגני הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully